MuscleMeat

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

Bezoekers in dit topic

Succes sloeber, laat zeker iets horen :thumb:
 
Ik heb m zelf ook, heb m gebruikt tijdens de cut van dit jaar, heb veel spiermassa behouden en een vetpercentage van 8% voor mn zomervakantie. Heb t rustig aan gedaan, 4 maanden. Had wel lager kunnen gaan als ik dat gewild had. Had iig veel te danken aan het boek. Alles is ook duidelijk en overzichtelijk.
 
Ook ik heb inderdaad (voor de eerste keer eigelijk) ook men korte- en langtermijn doelen opgeschreven........ook ik had zo het gevoel van "tja seg, ik WEET wel wat ik wil"......enkele bladzijden later zegt ie zo van........STOP hier als je je doel nog niet op papier hebt staan.............heb ik dan een beetje twijfelachtig gedaan.........nu geen spijt van........bij mij is het effect immens gewoon.......mijn motivatie is met 300% omhoog gegaan zo lijkt me, gewoon door het te noteren.
 
Ik ben zelf juist door het boek heen........ik vond em ZEER leerzaam.
 
In je mybodycomp profiel kun je ook notities opslaan. Daar heb ik een dergelijke affirmation opgeslagen, zie ik dus vaak genoeg. Ik ben zeker van mening dat het help; het is een makkelijk hulpmiddel om je gestelde doelen weer snel voor ogen te halen!
 
Ik heb een plooimetertje besteld......ik heb enkel een gewone weegschaal.
In de gym laat ik me één keer om de 2 maanden opmeten maar nu ik wekelijks een logboek ga bijhouden heb ik ook een wekelijkse controle nodig.
 
saint zei:
Klopt. Dat stond ook in het boek. Een weegschaal met vetmeter (die heb je waarschijnlijk) is niet echt een betrouwbaar instrument, maar je kunt in ieder geval zien of je percentage stijgt of daalt.
bwa. ik heb eens de test gedaan bij mijn weegschaal. (babyliss) en de ene dag om 18 uur was mijn % 12, een uur erachter 14% en de dag erna om 18h dan 13% ??? kheb me meteen maar een huidplooimetertje gekocht...
 
Cagri51 zei:
Eey ik heb laatst de ebook doorgelezen van BFFM. Nu weet ik dat ik van nature een endomorph ben. Dus ik had alles doorgelezen wat betrekking had op endomorphen.

Ik kwam toen bij het cardio gedeelte uit. Er stond dat endomorphen ongeveer 7 dagen per week cardio moeten doen en dat rond een minuut of 60. Er stond ook dat wanneer je dieet perfect in orde was dat het niet veel zou helpen, cardio is een must.

Maar wat denken jullie???
Beetje oude topic kick maar ben alle threads over bffm aan het samenbrengen.

Ja ik ben het er 100% mee eens. Endo's hebben een langzame stofwisseling en de enige goede manier om die te versnellen is veel cardio op regelmatige basis. Minder en minder eten maakt 'de endo' alleen dikker en houdt het vetverlies nog meer tegen.
 
60 minuten???:eek:!!!! dan zit je dus elke dag 2,5 uur in de gym??
 
Kloooote :( lol
 
RobertHosper zei:
60 minuten???:eek:!!!! dan zit je dus elke dag 2,5 uur in de gym??

De oplossing voor je mislukte cut wordt waarschijnlijk gegeven en dan reageer je zo... :D
 
Big_T zei:
Beetje oude topic kick maar ben alle threads over bffm aan het samenbrengen.

Ja ik ben het er 100% mee eens. Endo's hebben een langzame stofwisseling en de enige goede manier om die te versnellen is veel cardio op regelmatige basis. Minder en minder eten maakt 'de endo' alleen dikker en houdt het vetverlies nog meer tegen.

Good answer! :thumbup:
Als ik niet cardio dan kan ik cutten wat ik wil maar geen verlaging van bodyfat of veelst te weinig...
Enja ik word soms gek van de tijd die ik doorbreng aan het apparaat. Wat ik probeer is om 30-45 minuten te cardio-en en NIET te smokkelen op mijn eetschema.. (en dat is zwaar..)
Wel 1 dag in de week carven (KH) om de zaak in gang te houden..
 
cardio nu 30 minuten..en kga t over een maand opvoeren naar 40...maar na 1,5 uur ijzer pompen..KT dus...is dat niet teveel cortisol ophoping?
 
Ik weet niet hoe laag je in kcals zit maar dat cortisol verhaal is nogal overtrokken. Misschien kun je anders in de ochtend gaan cardioeen en later KT'en (maar daar moet je wel zin in hebben :D )
 
ga anders een klein beetje cardio'en na je KT en cardio op rustdagen, waarbij je een extra rustdag inlast ofzo :) tussendoor.
 
RobertHosper zei:
cardio nu 30 minuten..en kga t over een maand opvoeren naar 40...maar na 1,5 uur ijzer pompen..KT dus...is dat niet teveel cortisol ophoping?

als ik jou was zou ik de trainingen scheiden (als dat mogelijk is).
Zo kun je je het beste concentreren op waarvoor je naar de gym ging: óf gewichten tillen óf je cardio activiteiten
 
Ja ik heb ook meer moeite met intensief cardio na KT als wanneer ik het gewoon direct ga doen..
 
sinds wanneer is intensieve cardio goed in de cut? gewoon lekker op een HR van 130 puffen :D

nooit geen problemen mee
 
Weet ik maar kan het niet laten om wat intensiever te gaan :o

Wat is die regel ook alweer? heeft toch met leeftijd, geslacht, lengte, gewicht etc te maken om te kijken op wat voor hartslag je moet zitten voor optimale vet verbranding? Ik zelf ga gewoon maar wat rennen op gevoel tot ik lekker doorgezweet ben :o en dat is meestal eigenlijk te intensief en dus niet optimaal voor vetverbranding.
 
dan ga je idd meer over op KH verbranding.

de meesten zitten wel op de 135 HR max voor vetverbranding.. voor de precieze HR heb je de zoekfunctie ;)
 
Back
Naar boven