Fitness Seller

DAA ( D-Aspartic Acid ) ..test booster !

Bezoekers in dit topic

µ



Ik dacht dat jij claimde zoveel op Amerikaanse boards te zitten en (*kuch*kuch*) er zelfs producten te hebben gewonnen. Voor een leugen meer of minder ben jij niet geboren, anders wist je dat er genoeg positivie reviews te vinden zijn op die Amerikaanse boards. Of je daar nu zoveel waarde aan moet hechten is natuurlijk weer een ander verhaal.

Ik zit vaak op us en uk boards en zeg mij toch niet dat jij ook maar iets gelooft van die reviews , bijna alles is er overhyped en je ziet de naald niet meer in de hooiberg .

Area1990 , in plaats van als gefrustreerde mens iemand op het internet te beschuldigen als leugenaar , zou je beter die energie in de gym gebruiken .
 
Dus het komt voornamelijk uit China voor een prijs van ongeveer €8/ kilo?

nou lekker goedkoop ingekocht dan, en is er ook een kwaliteitscontrole?

Ben van mening dat dit product alleen de portomonnee van de verkopers spekt en dat het naar mijn mening een overhyped product is, wat misschien wel iets doet maar zo minimaal dat het toch weer weggegooid geld is.
 
Dus het komt voornamelijk uit China voor een prijs van ongeveer €8/ kilo?

nou lekker goedkoop ingekocht dan, en is er ook een kwaliteitscontrole?

Ben van mening dat dit product alleen de portomonnee van de verkopers spekt en dat het naar mijn mening een overhyped product is, wat misschien wel iets doet maar zo minimaal dat het toch weer weggegooid geld is.

Of er kwaliteitscontrole op wordt uitgevoerd ligt puur aan de fabrikant. De een doet het wel en de ander vertikt het. Het is dus een beetje gokken, maar dat geldt voor elk supplement.

Ik ken overigens maar een shop die vrijwillig zijn labtest openbaar heeft gemaakt.
 
Ben van mening dat dit product alleen de portomonnee van de verkopers spekt en dat het naar mijn mening een overhyped product is, wat misschien wel iets doet maar zo minimaal dat het toch weer weggegooid geld is.

Zeker als je ziet dat sommige merken weer 50€ vragen voor hun product dat grotendeels uit DAA bestaat.
Over natuurlijke testboosters zijn de meningen altijd verdeeld. Kijk maar eens rond op de verschillende forums.
In de Benelux zegt zegt bijna iedereen dat alle naturlijke testboosters rommel zijn.
In de VS zijn ze heel populair, daar worden ze opgehemeld.
En de UK zit ze er wat tussenin.

Mijn mening is dat ze niet je test gaan verhogen in de mate dat je er snel merkbare resultaten mee behaalt. Maar dat er wel degelijk natuurlijke producten zijn die je test aanzienlijk kunnen verhogen.
Ik vind dat ze over het algemeen hun geld dan ook niet waard zijn. Maar dat vind ik bijvoorbeeld ook van van pre-work out boosters. Blijft een persoonlijke keuze.
 
Of er kwaliteitscontrole op wordt uitgevoerd ligt puur aan de fabrikant. De een doet het wel en de ander vertikt het. Het is dus een beetje gokken, maar dat geldt voor elk supplement.

Ik ken overigens maar een shop die vrijwillig zijn labtest openbaar heeft gemaakt.

Ben van mening dat het eigenlijk wel zou moeten, een kwaliteitscontrole.
vroeger deed ik het nog weleens, een monster naar de voedsel en warenautoriteit, moest ik wel zelf betalen.

Ik ken die shop niet, dus als je het met mij wilt delen? En dat die shop die jij kent zijn labtest vrijwillig openbaar maakt vind ik een hele goede zaak.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Zeker als je ziet dat sommige merken weer 50€ vragen voor hun product dat grotendeels uit DAA bestaat.
Over natuurlijke testboosters zijn de meningen altijd verdeeld. Kijk maar eens rond op de verschillende forums.
In de Benelux zegt zegt bijna iedereen dat alle naturlijke testboosters rommel zijn.
In de VS zijn ze heel populair, daar worden ze opgehemeld.
En de UK zit ze er wat tussenin.

Mijn mening is dat ze niet je test gaan verhogen in de mate dat je er snel merkbare resultaten mee behaalt. Maar dat er wel degelijk natuurlijke producten zijn die je test aanzienlijk kunnen verhogen.
Ik vind dat ze over het algemeen hun geld dan ook niet waard zijn. Maar dat vind ik bijvoorbeeld ook van van pre-work out boosters. Blijft een persoonlijke keuze.

Ben het helemaal met je eens WillyW! Ja er wordt een aardige winstmarge opgebouwd op deze manier, net zoals de auto de melkkoe is van de regering, zijn de sporters een beetje de melkkoe van de supplementenindustrie, maar mooie praatjes vullen geen gaatjes toch?

jouw mening is ook mijn mening, ik denk dat het wel wat doet, maar zoals jij ook zegt niet met direct merkbare resultaat, kan ook niet met DAA.

Idd met pre workouts het zelfde, bij de ene werkt het superieur bij de ander doet het niets.
 
heyy allemaal,

Nou middels weer wat meer te weten gekomen over DAA en inderdaad bleek dat je
cda. 3000mg zou moeten hebben voor resultaat.

Heb de Beta test niet genomen, maar DAA Pure gekocht vanuit .. yes yes ..Amerika ...
van performance Edge ..!

Net begonnen, ermee maar moet zeggen dat het je wel energie geeft .., voelt je gewoon
lekker in je velletje !

dus .. nu gaan trainen en kijken wat het doet ?

nou ... ik hou jullie op de hoogte !!

greets

Godskitchen
 
Neem zelf 6gram per dag, 3 gram smorgens en 3 gram savonds, momenteel voel ik een veel hoger libido, gaan zien hoe dat gaat vorderen.
 
Neem zelf 6gram per dag, 3 gram smorgens en 3 gram savonds, momenteel voel ik een veel hoger libido, gaan zien hoe dat gaat vorderen.

is dit beta test of DAA Pure .....??

ben ff benieuwd ????

groetjes

Godskitchen :D
 
testforce v2 is blijkbaar al te koop bij xxlnutrition
 
We hebben de TestForce V-2 ook net binnen:)

We hebben ook de pure DAA 3000 mg per serving. (EU producent:))

Natural Test 120 capsules vanaf 16,65:)
 
XXL Nutrition heeft al de nieuwe TestForce2. Daar zit niet alleen DAA in maar ook Sarcosine. Dat schijnt ook wel goed spul te zijn.
 
XXL Nutrition heeft al de nieuwe TestForce2. Daar zit niet alleen DAA in maar ook Sarcosine. Dat schijnt ook wel goed spul te zijn.


Leuk BodyenFitshop heeft het ook, maar is weer een blend en het ging om pure DAA. ;)
 
BodyenFitshop heeft het niet. Die hebben de oude met alleen DAA. Anders zou ik het niet posten ;)

Oh er is dus een oude versie en een nieuwe versie? Zou best kunnen hoor heb nog niet de verschillen bekeken.
Maar wat was er mis met de oude versie dan dat het alweer vernieuwd moet worden met toevoegingen, niet sterk genoeg? Werkt niet?;)
 
BodyenFitshop heeft het niet. Die hebben de oude met alleen DAA. Anders zou ik het niet posten ;)

Ik zie de v2 toch ook staan bij Body en Fitshop.
 
Ik zie de v2 toch ook staan bij Body en Fitshop.
Dat zie je niet. Ze hebben de oude TestForce. Maar in dit topic noemt hij de link TestForce V2. Maar het linkt dus gewoon naar de oude TestForce. Kijk het plaatje en kijk naar de ingredienten.

Voorbeeld: body en fitshop klik erop en je komt bij xxl nutrition uit ;)

Ben ik de enige die kan lezen hier???
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de v2 toch ook staan bij Body en Fitshop.

Hij heeft gelijk Willy, heb het net vergeleken. Houd voor mij in dat het een overhyped product is als er alweer een toevoeging bijgevoegd moet worden.

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Dat zie je niet. Ze hebben de oude TestForce. Maar in dit topic noemt hij de link TestForce V2. Maar het linkt dus gewoon naar de oude TestForce. Kijk het plaatje en kijk naar de ingredienten.

Voorbeeld: body en fitshop klik erop en je komt bij xxl nutrition uit ;)

Ben ik de enige die kan lezen hier???

Je hebt gelijk, ik kan ook lezen hoor.;) Moest alleen van website naar website om het te checken. Gewoon een overhyped product als er alweer een nieuwe versie op de markt wordt gebracht, tjonge 40 eurries. Weet niet of het aan mij ligt maar vind de prijzen van de supplementen de pan uit rijzen.
 
Hij heeft gelijk Willy, heb het net vergeleken. Houd voor mij in dat het een overhyped product is als er alweer een toevoeging bijgevoegd moet worden.

De productomschrijving staat er nog niet bij op de site. Maar onderaan kan je zien dat je de v2 ook al kan bestellen.
Wat ik gelezen heb over v2 is dat dat de oplosbaarheid en opneembaarheid vebeterd is. Maar DAA blijft DAA.

En je hebt gelijk dat de v2 veel te kort na de eerste komt.

Maar ik begin wel meer overtuigd te raken van de werking van het product. Niet dat de resultaten indrukwekkend zijn, maar wel dat het werkt (wat al veel is bij dat soort sups).
Omdat de reacties op de Uk-boards ook heel positef zijn. Veel minder uitgesproken dan in de VS (wel realistischer).
 
De productomschrijving staat er nog niet bij op de site. Maar onderaan kan je zien dat je de v2 ook al kan bestellen.
Wat ik gelezen heb over v2 is dat dat de oplosbaarheid en opneembaarheid vebeterd is. Maar DAA blijft DAA.

En je hebt gelijk dat de v2 veel te kort na de eerste komt.

Maar ik begin wel meer overtuigd te raken van de werking van het product. Niet dat de resultaten indrukwekkend zijn, maar wel dat het werkt (wat al veel is bij dat soort sups).
Omdat de reacties op de Uk-boards ook heel positef zijn. Veel minder uitgesproken dan in de VS (wel realistischer).


ja oke, het zal wel iets doen maar de prijzen rijzen de pan uit, vind het gewoon niet normaal meer, 40 eurries of die andere 30 eurries, en dan nog je whey en pre work out en ... en ..... en dan ben je gewoon 200/300 eurries per maand kwijt en wat heb je er uiteindelijk fysiek bij gewonnen?
 
Back
Naar boven