XXL Nutrition

Wie heeft kennis of ervaring met Cryolipolyse? Werkt het echt???

Bezoekers in dit topic

Captain Tsubasa

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 okt 2013
Berichten
295
Waardering
7
Lengte
1m81
Laatst bewerkt:
Op 11 april 2011 werd er per decreet een zo goed als volledig verbod op de toepassing van de lipolysetechnieken afgekondigd.

Sindsdien is er een nieuwe technologie ontwikkeld om cellulitis te bestrijden. Cryolipolyse, zoals ze heet, is de vernieling van vetcellen met koude.

www.e-gezondheid.be/cryolipolyse-nieuwe-techniek-om-cellulitis-te-behandelen/actueel/637

P.S.: zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en werkt het 'echt' zoals ze beweren?

Er is nog een betere methode: ophouden met het openen van nieuwe topics en keihard trainen. Doet wonderen.
 
Kerel, bewaar uw nutteloze commentaar ergens anders.

Ok, als jij ophoudt met het openen van dergelijke posts. Het is hier een bodybuilding en powerlift forum waar mensen aan hun lichaam werken door te sporten en keihard te zweten. Straks ga je nog vragen of de de keramische korsetten plaatselijk vet kunnen verbranden.
 
Ok, als jij ophoudt met het openen van dergelijke posts. Het is hier een bodybuilding en powerlift forum waar mensen aan hun lichaam werken door te sporten en keihard te zweten. Straks ga je nog vragen of de de keramische korsetten plaatselijk vet kunnen verbranden.

Kerel, ik zit in het juiste platform, "Vetverlies en Conditietraining", als je niet kunt lezen ga dan ergens anders lullen a.u.b.
 
Kerel, ik zit in het juiste platform, "Vetverlies en Conditietraining", als je niet kunt lezen ga dan ergens anders lullen a.u.b.

Ik denk dat Yasmine zijn reactie voortkomt uit het feit dat het een beetje naief is om te denken dat hier mensen zijn die dit proberen.
Als het echt zo effectief was had het niet via een tellsell commercial verkocht moeten worden.

Je vraag is daarom een beetje irrelevant: nee, natuurlijk werkt het niet (zo goed als ze beweren), en nee zeer waarschijnlijk is hier niemand die het heeft geprobeerd.
Zoals yasmine zei: er zijn hier (bijna) alleen mensen die hard werken om resultaat te behalen; niet door zo een apparaat uit te proberen. als het zou werken had dat topic wel bovenaan gestaan ergens en derhalve is het een beetje een rare vraag :)
 
Interessant dat dit topic net open gaat. Mijn vriendin heeft een schoonheidsinstituut en overweegt het om een cryolipolise machine aan te gaan schaffen. De reden hiervoor is dat ze het zelf al eens heeft ondergaan, met name tijdens een demo op een esthetica beurs vorige week. Ik was eerst ook sceptisch en ben dat in zekere zin nog steeds, maar ik zeg er eerlijk bij dat na 1 beurt ze 3 cm van haar taille kwijt was en haar buik leek de dagen daarop volgend ook daadwerkelijk platter (voor zover dat kan, ze heeft al een platte buik). Mijn initiële gedachte was dat het verlies in cm's voortkwam van het bevriezen van de cellen en dat door de koude de vetcellen/spieren tijdelijk inkrimpen. Achteraf bekeken lijkt me dit niet meer het geval, aangezien haar buik erna even plat bleef. Ik ben nog steeds niet voor de volle 100% overtuigd, maar ik sluit de mogelijkheid op goede echte resultaten niet uit.

Verder vind ik het nogal jammer dat mensen de topicstarter meteen aanvallen. Deze vorm van behandeling is in mijn ogen net hetzelfde als het nemen van creatine of testboosters en AAS. Het is onmogelijk om ENKEL dmv deze behandeling strak te worden. Sport en dieet vormt ongetwijfeld de basis, maar dit kan voor sommige mensen een mooi duwtje in de rug zijn.
 
Ik denk dat Yasmine zijn reactie voortkomt uit het feit dat het een beetje naief is om te denken dat hier mensen zijn die dit proberen.
Als het echt zo effectief was had het niet via een tellsell commercial verkocht moeten worden.

Je vraag is daarom een beetje irrelevant: nee, natuurlijk werkt het niet (zo goed als ze beweren), en nee zeer waarschijnlijk is hier niemand die het heeft geprobeerd.
Zoals yasmine zei: er zijn hier (bijna) alleen mensen die hard werken om resultaat te behalen; niet door zo een apparaat uit te proberen. als het zou werken had dat topic wel bovenaan gestaan ergens en derhalve is het een beetje een rare vraag :)

Zo'n therapie kost in schoonheidsinstituten/ziekenhuizen rond de 1500-3000 euro, dus inderdaad onwaarschijnlijk dat er veel mensen hier ervaring mee hebben, maar Tell Sell verkoopt dezelfde techniek (althans dat beweren ze) voor een zeer laag tarief, dus vroeg ik mij gewoon af of het echt wel werkt, meer moest ik niet weten, in plaats van bekrompen en aanvallend te reageren zou Yasmine wat meer respect tonen aan degenen die iets serieus vragen TERWIJL ik hem enerzijds wel begrijp.
 
Tel Sell is oplichterij.
 
Kerel, ik zit in het juiste platform, "Vetverlies en Conditietraining", als je niet kunt lezen ga dan ergens anders lullen a.u.b.

Ja vetverbranding en conditie. Maar hier geloven we in hard werk en gezond eten, en niet in onnozele short cuts. Dus ga je hier ook een topic openen over de artisjok in een creme die uit een "klein Frans dorp komt" en die "magische vetverbrandingseigenschappen heeft??
Dude, je bent nog maar pas lid en nu al neemt niemand je nog ernstig.
 
Ja vetverbranding en conditie. Maar hier geloven we in hard werk en gezond eten, en niet in onnozele short cuts. Dus ga je hier ook een topic openen over de artisjok in een creme die uit een "klein Frans dorp komt" en die "magische vetverbrandingseigenschappen heeft??
Dude, je bent nog maar pas lid en nu al neemt niemand je nog ernstig.

Kerel, ff voor alle duidelijkheid, het gaat me nu niet om het feit dat ik jong en beginner ben maar volgens jouw visie zou iemand die heel veel levenservaring heeft en pas lid is geworden op deze site geen respect mogen verdienen?

Go away man, "Cryolipolyse" is een therapie dat degelijk wel werkt, alleen was mijn vraag of dat Tell Sell product ook wel werkt.

Ga ergens anders mieren nken.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n therapie kost in schoonheidsinstituten/ziekenhuizen rond de 1500-3000 euro, dus inderdaad onwaarschijnlijk dat er veel mensen hier ervaring mee hebben, maar Tell Sell verkoopt dezelfde techniek (althans dat beweren ze) voor een zeer laag tarief, dus vroeg ik mij gewoon af of het echt wel werkt, meer moest ik niet weten, in plaats van bekrompen en aanvallend te reageren zou Yasmine wat meer respect tonen aan degenen die iets serieus vragen TERWIJL ik hem enerzijds wel begrijp.

Dus iets wat in een schoonheidssalon 3000 euro kost en slechts 50 euro op televisie, daar stel jij je dus de vraag of dit kan werken? Nigga please.

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 15:38 ----------

Kerel, ff voor alle duidelijkheid, het gaat me nu niet om het feit dat ik jong en beginner ben maar volgens jouw visie zou iemand die heel veel levenservaring heeft en pas lid is geworden op deze site geen respect mogen verdienen?

Go away man, mijn vraag "Cryolipolyse" is een therapie dat degelijk wel werkt, alleen was mijn vraag of dat Tell Sell product ook wel werkt.

Ga ergens anders mieren nken.

Iedereen moet gerespecteerd worden. Maar dat respect kan je verliezen.
Tevens was er hier geen sprake van gebrek aan respect. Ik vond en vind het nog steeds ongelooflijk dat je een dergelijke vraag durft stellen op een site waar de leden keihard sporten om aan hun lichaam te werken.
Nogmaals, een behandeling in een schoonheidssalon kost 3000 euro, het toestel is groot en zwaar, en jij vraagt dus of een toestel van 50 euro dit ook kan? Dit is niet naïef, dat is gewoon dom.
 
Dus iets wat in een schoonheidssalon 3000 euro kost en slechts 50 euro op televisie, daar stel jij je dus de vraag of dit kan werken? Nigga please.

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 15:38 ----------



Iedereen moet gerespecteerd worden. Maar dat respect kan je verliezen.
Tevens was er hier geen sprake van gebrek aan respect. Ik vond en vind het nog steeds ongelooflijk dat je een dergelijke vraag durft stellen op een site waar de leden keihard sporten om aan hun lichaam te werken.
Nogmaals, een behandeling in een schoonheidssalon kost 3000 euro, het toestel is groot en zwaar, en jij vraagt dus of een toestel van 50 euro dit ook kan? Dit is niet naïef, dat is gewoon dom.

Het apparaat bij Tell Sell kost geen 50 euro maar 150 euro en het is voorlopig afgeprijsd van 300 euro.
 
Kan werken.
 
Het apparaat bij Tell Sell kost geen 50 euro maar 150 euro en het is voorlopig afgeprijsd van 300 euro.
Zelf al kost het maar 300 of 150 euro. Dan is dat dan nog 10 keer minder dan de behandeling bij een schoonheidssalon, om nog maar te zwijgen van de prijs zelf van het toestel die ze daar gebruiken.
Dus als je twijfelt of een miniscule versie, die zoveel goedkoper is, werkt, dan ben je wel een idioot.
 
Ga topics openen op een forum van een vrouwenblad, zoals Flair of Libelle. Daar geloven ze dergelijke onzin en zoekt men ook short cuts.
 
damens damens,,,,,, willen jullie eens stoppen met katten???

ik wil geen oordeel vellen maar yasmine, je hebt je standpunt duidelijk gemaakt en laat het erbij...
of werkt dit niet in belgie?

lipolysetechnieken: heb het ergens (bron kan ik niet meer achterhalen) gelezen dat dit wetenschappelijk aangetoond is.
destijds eea opgezocht (je moet niet hard trainen maar SLIM) ivm lokaal vetverbanden maar een behandeling kost per sessie circa 250 en je hebt minimaal 3 nodig voor paar centimeters.....als het daadwerkelijk echt zou werken(tellsell product) dan zou het overal bekend gemaakt worden......

Maar ik stel voor dat topic owner het koopt en ons over enkele weken de resultaten informeerd? zelf opoffering wordt altijd gewaardeerd ook door YASMINE(toch?).
 
damens damens,,,,,, willen jullie eens stoppen met katten???

ik wil geen oordeel vellen maar yasmine, je hebt je standpunt duidelijk gemaakt en laat het erbij...
of werkt dit niet in belgie?

lipolysetechnieken: heb het ergens (bron kan ik niet meer achterhalen) gelezen dat dit wetenschappelijk aangetoond is.
destijds eea opgezocht (je moet niet hard trainen maar SLIM) ivm lokaal vetverbanden maar een behandeling kost per sessie circa 250 en je hebt minimaal 3 nodig voor paar centimeters.....als het daadwerkelijk echt zou werken(tellsell product) dan zou het overal bekend gemaakt worden......

Maar ik stel voor dat topic owner het koopt en ons over enkele weken de resultaten informeerd? zelf opoffering wordt altijd gewaardeerd ook door YASMINE(toch?).

Ik heb niet gezegd dat de lipolysetechnieken inde schoonheidssalons niet werken. Ik zeg dat het belachelijk is te geloven dat een toestel van 150 euro, in zakformaat, het enorme toestel van vele duizenden euro's uit de schoonheidssalons kan vervangen.
Ten tweede is het belachelijk dat men dergelijk topic opent in een forum als deze. Het hoort thuis op libelle.nl

Ik vind het een goed idee dat je voorstelt. De topicstarter koopt het toestel en zal ons binnen een paar weken zeggen dat hij verrast is dat het niet werkt.
 
Back
Naar boven