AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic


  • Lomp grote Kettlebell
    • LouisvT
    • 40-49 jaar
    • 's-Hertogenbosch
    • 10 november 2015

    In een eerdere review las ik al dat de kettlebell groot is maar zo groot als hij is had ik niet verwacht. De handgreep is bijna niet te omvatten en de bel zelf is van vorm zo lomp dat je er maar enkele zwaaiiefeningen mee kan doen.

    Review van 2015 had je wel even kunnen lezen he piraat :roflol:
Ik was verblind door de prijs en foto :dunno:
 
Nu ben ik benieuwd hoe groot de kettlebell echt is irl
Ik zal straks een foto maken, ik schat toch zo een 3x zo groot als een gewone :mad:

Beetje lomp om niet even naar de reviews te kijken maar ik ging er vanuit dat alles afmetingen een beetje hetzelfde waren.
 
Ik zal straks een foto maken, ik schat toch zo een 3x zo groot als een gewone :mad:

Beetje lomp om niet even naar de reviews te kijken maar ik ging er vanuit dat alles afmetingen een beetje hetzelfde waren.
Gewoon terug sturen
 
20211015_180954.jpg
 
Xbox masterrace
Jij met je Xbox, shhht :roflol:
Alhoewel de ps5 al ff uit is vallen de games echt zwaar tegen. destiny en far cry 6 zijn de enigste games die ik speel op de ps5, en vooral van far cry had ik echt meer verwacht… 🥲
Kan er nog niet echt over oordelen want nog niet veel gespeeld. Ben sowieso niet moeilijk op dat vlak, kon mij gisteren met Dead or Alive en Spiderman al bezighouden :o
Assassin's Creed lijkt me ook nog interessant.
 
Jij met je Xbox, shhht :roflol:

Kan er nog niet echt over oordelen want nog niet veel gespeeld. Ben sowieso niet moeilijk op dat vlak, kon mij gisteren met Dead or Alive en Spiderman al bezighouden :o
Assassin's Creed lijkt me ook nog interessant.
Assassin's Creed heb ik tijdens de lockdown gespeeld, maar dan die met Ezio Auditore, heerlijk, maar iets te verslavend.
 
Update: Deze had ik veel eerder moeten kopen, scheelt zoveel tijd en scheert echt als een Jekko.
 
Hoe is de tondeuse/trimmer optie?
Ik ben gister naar de kapper geweest dus mijn baard heb ik niet uitgebreid getest behalve even een klein stukje op drie milimeter. Maar dat werkte echt perfect. Ik heb overal op m'n upperbody aardig wat beharing en borst/buik had ik binnen vijf minuten compleet kaal zonder dat opzets stukje zondere enig irritatie.
 
Update: Deze had ik veel eerder moeten kopen, scheelt zoveel tijd en scheert echt als een Jekko.
Beter dan een normaal scheermes? Zie er het voordeel nog niet echt van
 
Back
Naar boven