MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Apple Watch 7. Ik heb nu een 3. Kadootje voor mezelf, past bij mijn nieuwe iPhone.

Watch gebruik ik voor allerlei sport. Strong app bijvoorbeeld, maar ook hardlopen met mijn stryd. Wandelen tussen de middag en fietsen heen en weer naar de gym.

Alleen voor mijn racefiets heb ik een aparte fietscomputer en powermeter

Laatst bewerkt:
Niks humble. Ding is teringduur.

Schijt eraan of iemand dat opscheppen vindt of niet. Is dit topic toch voor, te vertellen wat voor leuks je gekocht hebt?
Niet iets leuks, gewoon iets. En een Apple Watch en iPhone is niks leuks aan opschepper :roflol:

Heb ze zelf ook, leuk speelgoed :)

550x503.jpg

Een leren band staat de skx goed! Vraagje; heb jij als kenner niet de behoefte gehad op de j versie te kopen ipv de k?
Ja, vind hem ook wel tof, thanks! Was eigenlijk meer een tijdelijke oplossing, omdat mijn Crown and Buckle strap overmorgen pas komt en ik de Jubilee niet op maat wilde maken, maar ongebruikt in het doosje wil laten haha.

De J versie was inderdaad leuk geweest, maar heb deze bij een officiële Seiko dealer als NOS kunnen kopen voor een goede prijs met 24 maanden garantie. Dat geniet dan meer de voorkeur dan een J versie waarvan ik niet weet of er mee gerommeld is. Ze zijn steeds lastiger te krijgen en het zijn volgens mij de horloges waar het meest mee gerommeld wordt. Dus vandaar de K versie.

Ik zag een 20kg kettebell staan voor €40 en dacht de deal van mijn leven te maken.
Thuis aangekomen blijkt het een onhandig groot ding te zijn waar ik waarschijnlijk niets mee kan doen.

Ik zag een 20kg kettebell staan voor €40 en dacht de deal van mijn leven te maken.
Thuis aangekomen blijkt het een onhandig groot ding te zijn waar ik waarschijnlijk niets mee kan doen.

Misschien nog handig als deurstop, of sinterklaascadeau voor de kleine?

• Lomp grote Kettlebell
    • LouisvT
    • 40-49 jaar
    • 's-Hertogenbosch
    • 10 november 2015

In een eerdere review las ik al dat de kettlebell groot is maar zo groot als hij is had ik niet verwacht. De handgreep is bijna niet te omvatten en de bel zelf is van vorm zo lomp dat je er maar enkele zwaaiiefeningen mee kan doen.

Review van 2015 had je wel even kunnen lezen he piraat :roflol:

• Lomp grote Kettlebell
    • LouisvT
    • 40-49 jaar
    • 's-Hertogenbosch
    • 10 november 2015

In een eerdere review las ik al dat de kettlebell groot is maar zo groot als hij is had ik niet verwacht. De handgreep is bijna niet te omvatten en de bel zelf is van vorm zo lomp dat je er maar enkele zwaaiiefeningen mee kan doen.

Review van 2015 had je wel even kunnen lezen he piraat :roflol:
Ik was verblind door de prijs en foto :dunno:

Terug
Naar boven