XXL Nutrition

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

Bezoekers in dit topic

typsich een echt Islamiet, altijd naar andere wijzen i.p.v de hand in eigen boezem te steken.

Pas als dit en dat verdwijnt dan pas.............. , flikker toch op.



:roflol:

in het antwoord waarnaar jij verwijst wijs ik naar niemand met de beschuldigende vinger; Ik zeg niet : de schuld ligt bij de nederlanders.
"Flikker toch op man"? dat is zo'n repliek als je niet meer weet wat te antwoorden he. T'is idd moeilijk de internationale wetgeving te negeren he.

by the way, ik ben geen islamiet, maar als je me graag zo noemt, go ahead; dan liever islamiet dan iemand als jij te zijn.
 
in het antwoord waarnaar jij verwijst wijs ik naar niemand met de beschuldigende vinger; Ik zeg niet : de schuld ligt bij de nederlanders.
"Flikker toch op man"? dat is zo'n repliek als je niet meer weet wat te antwoorden he. T'is idd moeilijk de internationale wetgeving te negeren he.

by the way, ik ben geen islamiet, maar als je me graag zo noemt, go ahead; dan liever islamiet dan iemand als jij te zijn.

Maar je wijst wel heel erg triest naar Amerika!
En je hebt het over niet meer weten wat te antwoorden.
Jou antwoord is dan: Haat maakt blind.

Dus om met de woorden van Bur te spreken: Flikker toch op met je gepreek.

En mijn kennis over internationale wetgeving?
Heb ik die nodig? Heb ik een opleiding gevolgd m.b.t. dit?
Vallen mijn werkzaamheden binnen dat kader?
Nee!

Dus atjo!
 
in het antwoord waarnaar jij verwijst wijs ik naar neimand met de schuldige vinger; Ik zeg niet : de schuld ligt bij de nederlanders.
Fliker toch op man? dat is zo'n repliek als je niet meer weet wat te antwoorden he. T'is idd moeilijk de internationale wetgeving te negeren he.

by the way, ik ben gen islamiet, maar als je me graag zo noemt, go ahead; dan liever islamiet dan iemand als jij te zijn.


haha je kent me niet eens man, maar die flikker op was meer bedoeld om te zeggen dat ik me hier dus absoluut niet in kan vinden.

Ik weet heel goed wat te antwoorden hoor en als ik fout zit dan ben ik echt de beroerdste niet om mijn ongelijk toe te geven.

IK vind die uitspraak gewoon echt heel typerend voor mensen ( meestal Islamieten) om eerst andere oorzaken de schuld te geven voordat er naar zichzelf wordt gekeken.

Dat is echt heel typerend, natuurlijk niet voor allemaal , maar he ik scheer gewoon iedereen over 1 kam anders blijf je bezig.

En dan aan degene die zich daar dus niet in kunnen vinden om hun stem te verheffen. Want zwijgen is toestemmen immers.

Dus en dat zie ik in de politiek ook steeds meer gebeuren wordt het initiatief bij de moslim gemeenschap gelegd, en meestal blijft het uit die hoek angstvallig stil. Ik noem hier even de moord op Theo van Gogh, aanslagen in Engeland etc etc. Het beleid omtrent rellende k*tmarrokaantjes in A dam
 
Maar je wijst wel heel erg triest naar Amerika!
En je hebt het over niet meer weten wat te antwoorden.
Jou antwoord is dan: Haat maakt blind.

Dus om met de woorden van Bur te spreken: Flikker toch op met je gepreek.

En mijn kennis over internationale wetgeving?
Heb ik die nodig? Heb ik een opleiding gevolgd m.b.t. dit?
Vallen mijn werkzaamheden binnen dat kader?
Nee!

Dus atjo!

die kennis heb je toch een beetje nodig als je wil debatteren op een hoger niiveau van café-praat he!

en hoe zou men heden ten dage niet triest naar ameriak kunnen kijken?! De meeste Amerikanen zeggen tegenwoordig: i'm ashamed to be an american.

Amerka is een fantastsich land, dat gellof ik echt. en de Amerikanen zijn een zeer open en verdraagzaam volk. MAAR... hun buitenlandse beleid is hyper imperialistisch en arrogant en zorgt voor haat tegenover hen over de hele wereld;
 
die kennis heb je toch een beetje nodig als je wil debatteren op een hoger niiveau van café-praat he!

Bullshit dat is dus echte bullshit,


praktijk ervaring is vele malen be;angrijker voor dit soort debatten dan wat je geleerd hebt.

Ik baseer mijn uitspraken 9 van 10 keer op praktijkvoorbeelden. Dat zou de huidige politiek ook eens wat meer moeten doen.

Praktijk ligt namelijk ff iets dichter in de buurt van de werkelijkheid dan theoretisch geneuzel uit een boek oid
 
haha je kent me niet eens man, maar die flikker op was meer bedoeld om te zeggen dat ik me hier dus absoluut niet in kan vinden.

Ik weet heel goed wat te antwoorden hoor en als ik fout zit dan ben ik echt de beroerdste niet om mijn ongelijk toe te geven.

IK vind die uitspraak gewoon echt heel typerend voor mensen ( meestal Islamieten) om eerst andere oorzaken de schuld te geven voordat er naar zichzelf wordt gekeken.

Dat is echt heel typerend, natuurlijk niet voor allemaal , maar he ik scheer gewoon iedereen over 1 kam anders blijf je bezig.

En dan aan degene die zich daar dus niet in kunnen vinden om hun stem te verheffen. Want zwijgen is toestemmen immers.

Dus en dat zie ik in de politiek ook steeds meer gebeuren wordt het initiatief bij de moslim gemeenschap gelegd, en meestal blijft het uit die hoek angstvallig stil. Ik noem hier even de moord op Theo van Gogh, aanslagen in Engeland etc etc. Het beleid omtrent rellende k*tmarrokaantjes in A dam


typisch: bij de mooord op theo van gogh waren er alle dagen debaten op de nederlandse televisie waar imams en dergelijek van de daken kwamen schreeuwen dat ze de moord afkeurden. Er waren betogingen maar toch blijft men zeggen dat het "angstvallig stil" bleef. Waar haal je het toch man!
 
Bullshit dat is dus echte bullshit,


praktijk ervaring is vele malen be;angrijker voor dit soort debatten dan wat je geleerd hebt.

Ik baseer mijn uitspraken 9 van 10 keer op praktijkvoorbeelden. Dat zou de huidige politiek ook eens wat meer moeten doen.

Praktijk ligt namelijk ff iets dichter in de buurt van de werkelijkheid dan theoretisch geneuzel uit een boek oid


Ok basseer je maar op je praktijkervaring als je ooit voor de rechter verschijnt. In dit deabt gaat het over een klacht die werd neergelegd. een klacht bij de rechtbank. Als je daar wil over debatteren zou het wel interezssant zijn te weten wat de wet er over zegt he. Anders blijft het café-praat.
 
Ik zit niet in een cafe kerel.
Dus cafe praat is onzin.

De Turken en Marokanen zitten wel altijd in die koffiehuizen/cafe's :)
 
haha je kent me niet eens man, maar die flikker op was meer bedoeld om te zeggen dat ik me hier dus absoluut niet in kan vinden.

Ik weet heel goed wat te antwoorden hoor en als ik fout zit dan ben ik echt de beroerdste niet om mijn ongelijk toe te geven.

IK vind die uitspraak gewoon echt heel typerend voor mensen ( meestal Islamieten) om eerst andere oorzaken de schuld te geven voordat er naar zichzelf wordt gekeken.

Dat is echt heel typerend, natuurlijk niet voor allemaal , maar he ik scheer gewoon iedereen over 1 kam anders blijf je bezig.

En dan aan degene die zich daar dus niet in kunnen vinden om hun stem te verheffen. Want zwijgen is toestemmen immers.

Dus en dat zie ik in de politiek ook steeds meer gebeuren wordt het initiatief bij de moslim gemeenschap gelegd, en meestal blijft het uit die hoek angstvallig stil. Ik noem hier even de moord op Theo van Gogh, aanslagen in Engeland etc etc. Het beleid omtrent rellende k*tmarrokaantjes in A dam

angstvallig stil?????, :

Moskeeën: dader kan geen moslim heten

Uitgegeven: 2 november 2004 18:08
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 18:10

DEN HAAG - De dader van de moord op Theo van Gogh "kan geen moslim of zelfs geen mens genoemd worden", meent de Islamitische Stichting Nederland (ISN). Voorzitter Yusuf Kalkan van deze koepel van Turkse overheidsmoskeeën heeft dinsdag verder verklaard dat terreur en moord geen plaats hebben in de islam.

"Islam is een godsdienst die vrede, verzoening en tolerantie als grondbeginsel heeft. Daarom wordt de daad volledig afgekeurd door de islam", zei Kalkan. De 26-jarige verdachte van de moord op Van Gogh heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Bij de ISN zijn ongeveer 150 moskeeën aangesloten.
 
angstvallig stil?????, :

Moskeeën: dader kan geen moslim heten

Uitgegeven: 2 november 2004 18:08
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 18:10

DEN HAAG - De dader van de moord op Theo van Gogh "kan geen moslim of zelfs geen mens genoemd worden", meent de Islamitische Stichting Nederland (ISN). Voorzitter Yusuf Kalkan van deze koepel van Turkse overheidsmoskeeën heeft dinsdag verder verklaard dat terreur en moord geen plaats hebben in de islam.

"Islam is een godsdienst die vrede, verzoening en tolerantie als grondbeginsel heeft. Daarom wordt de daad volledig afgekeurd door de islam", zei Kalkan. De 26-jarige verdachte van de moord op Van Gogh heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Bij de ISN zijn ongeveer 150 moskeeën aangesloten.

Wat dan?
 
Ik zit niet in een cafe kerel.
Dus cafe praat is onzin.

De Turken en Marokanen zitten wel altijd in die koffiehuizen/cafe's :)

de term "café-praat" wil zeggen dat het een laag niveau heeft. Maar ja, dat wist je wellicht wel, maar je hebt niks zinnigs meer te zeggen dus tracht je het debat te ridiculiseren.
 
angstvallig stil?????, :

Moskeeën: dader kan geen moslim heten

Uitgegeven: 2 november 2004 18:08
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 18:10

DEN HAAG - De dader van de moord op Theo van Gogh "kan geen moslim of zelfs geen mens genoemd worden", meent de Islamitische Stichting Nederland (ISN). Voorzitter Yusuf Kalkan van deze koepel van Turkse overheidsmoskeeën heeft dinsdag verder verklaard dat terreur en moord geen plaats hebben in de islam.

"Islam is een godsdienst die vrede, verzoening en tolerantie als grondbeginsel heeft. Daarom wordt de daad volledig afgekeurd door de islam", zei Kalkan. De 26-jarige verdachte van de moord op Van Gogh heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Bij de ISN zijn ongeveer 150 moskeeën aangesloten.

Al zegt zo'n imam dat, maakt het dat niet ineens waar. Die vent was een moslim en zo'n imam kan ook wat verantwoordelijkheid tonen in plaats van zn kop in het zand te steken en zeggen "hij was geen moslim". Dat was hij wel, en niet zo'n beetje ook.

Met angstvallig stil wordt dus bedoeld dat struisvogel gedrag. Geen van die puntbaarden toont het lef om op te staan, ze ontkennen de hele boel gewoon en schuiven het af. FLIKKER TOCH OP MAN!!
 
Deze man deed dit uit naam van de Islam toch of niet? Dit valt dus gewoon niet te ontkennen.

En door wie werd de herdenkingsplaats van Theo van Gogh vernield, zegt u het maar. ik wil nog wel een berg voorbeelden opnoemen hoor.

En waarom haal je nu opeens de rechtbank erbij, volgens mij zijn de meeste wetten ontstaan door dingen uit de praktijk ???

Maar idd het gaat hier nog steeds om een mevrouw die zich weigert aan te passen aan de daar heersende bedrijfscultuur.
 
Dus als een moslim iets verkeerd doet is het geen moslim.
Haha wat een bull shit man.
Achmet vind 5 euro en geeft dit aan de politie.
Achmet is een lieve moslim knul.
Achmet steekt mes in je rug. Achmet is een klootzak. Is geen moslim.
Hou toch op man!

En ja het blijft angstvallig stil. 2 weken lang hoor je dan dat het allemaal niet zo mooi is en dat er wat aan gedaan moet worden. Vervolgens is het stil en hoor je jaren niks meer en laten ze die k*tventjes hun gang gaan.

Ik hoef dit zogenaamde debat van jou niet te ridiculiseren, dat doe je zelf al meer als genoeg.

Duik je boeken maar weer in om nog meer kennis tot je te nemen, want dan worden je debatten nog veel scherper.
 
wat dan? niks, het toont gewoon aan dat het niet "angstvallig stil" bleef bij de moslims toen theo werd vermoord.


idd ze ontkende het gewoon dat de mkan dit deed uit naam van Allah door te zeggen dat hij geen moslim was. Maar dat is hij wel en nogal een toegewijde ook
 
Al zegt zo'n imam dat, maakt het dat niet ineens waar. Die vent was een moslim en zo'n imam kan ook wat verantwoordelijkheid tonen in plaats van zn kop in het zand te steken en zeggen "hij was geen moslim". Dat was hij wel, en niet zo'n beetje ook.

Met angstvallig stil wordt dus bedoeld dat struisvogel gedrag. Geen van die puntbaarden toont het lef om op te staan, ze ontkennen de hele boel gewoon en schuiven het af. FLIKKER TOCH OP MAN!!

of de imam het al dan niet gelooft doet neit terzake; Het ging over het feit of de moslimgemeenschap de moord al dan niet heft aggekeurd. Ja dat hebben ze gedaan! en neen, de moordenaar noemde zichzelf en moslim maar was het per definitie niet. Als een papegaai zegt dat hij een hond is wil dat nog niet zeggen dat hij dat ook is.
 
Deze man deed dit uit naam van de Islam toch of niet? Dit valt dus gewoon niet te ontkennen.

En door wie werd de herdenkingsplaats van Theo van Gogh vernield, zegt u het maar. ik wil nog wel een berg voorbeelden opnoemen hoor.

En waarom haal je nu opeens de rechtbank erbij, volgens mij zijn de meeste wetten ontstaan door dingen uit de praktijk ???

Maar idd het gaat hier nog steeds om een mevrouw die zich weigert aan te passen aan de daar heersende bedrijfscultuur.

neen, het gaat hier om de toepassing van de internationale wetgeveving
 
of de imam het al dan niet gelooft doet neit terzake; Het ging over het feit of de moslimgemeenschap de moord al dan niet heft aggekeurd. Ja dat hebben ze gedaan! en neen, de moordenaar noemde zichzelf en moslim maar was het per definitie niet. Als een papegaai zegt dat hij een hond is wil dat nog niet zeggen dat hij dat ook is.

stop nu eens met die rare vergelijkingen please,

De moordenaar is Moslim en behoorde toe aan de Moslimgemeenschap. Dus is hij Moslim.

Of wat? het bleef de eerste dagen angstvallig stil hoor, de meeste Moslims zeiden dat hij er ook wel een beetje om gevraagd had.
 
of de imam het al dan niet gelooft doet neit terzake; Het ging over het feit of de moslimgemeenschap de moord al dan niet heft aggekeurd. Ja dat hebben ze gedaan! en neen, de moordenaar noemde zichzelf en moslim maar was het per definitie niet. Als een papegaai zegt dat hij een hond is wil dat nog niet zeggen dat hij dat ook is.

Dat is precies wat ik zeg, als die imam zegt dat die kerel géén moslim was, is dat gelul. Hij geloofde in allah, droeg en baard en een ongeschoren lul etc etc, hij voldeed aan de beschrijving moslim, maar praktiseerde dit geloof ietwat radicaler in de praktijk. Een moslim dus, basta.

En ja de moslimgemeenschap keurde het af, dat is het hele probleem juist. Ze ontkennen de hele kwestie in plaats van de verantwoordelijkheid te nemen en te zeggen JA DAT WAS EEN MOSLIM!!! Maar nee, ze hebben er zogezegd niets mee te maken en steken hun kop in het zand. ****ing lafaards.
 
Back
Naar boven