XXL Nutrition

Drink eens een Hitlerbiertje

Bezoekers in dit topic

Hitlerbiertje met een jodenkoek, heerlijk.
 
Is wel een beetje verkeerd vind ik. Door ze zo op een bierflesje te zetten lijkt het alsof het bewonderenswaardige figuren zijn die goede daden hebben verricht.

4837545_7439637_20030422.jpg
 
die linkse faggot komt me bekend voor...

Aja juist, het is corleone, heb zijn facebook bijna gekraakt in de tijd.
 
Laatst bewerkt:
die linkse faggot komt me bekend voor...

Aja juist, het is corleone, heb zijn facebook bijna gekraakt in de tijd.

corleone=shia la boeuf???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is wel een beetje verkeerd vind ik. Door ze zo op een bierflesje te zetten lijkt het alsof het bewonderenswaardige figuren zijn die goede daden hebben verricht.

Volkswagen, autobahn. Ja ik noem hem bewonderingswaardig. De joden hebben ook hun eigen koek. Dus dan mag Hitler best een biertje!
 
leuk om de verzameling te sparen, meer niet.
 
Volkswagen, autobahn. Ja ik noem hem bewonderingswaardig. De joden hebben ook hun eigen koek. Dus dan mag Hitler best een biertje!

Idd, iedereen die hier tegen is is gewoon jaloers op Adolf Hitler wat hij bereikt heeft in zijn leven.
 
Het lijkt me sterk dat dit bier in Duitsland te krijgen is, het vertonene van het Swastika is verboden in Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
In die tijd was ik nog een groot fan/aanhanger van Adolf, nu heb ik gelukkig toch iets meer verstand gekregen.


Ja nu ben je een aanhanger van Prince, Lady Gaga en Nietzsche :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Nooit gedacht dat de dag ooit zou komen dat de grootste no-life van DBB tegen mij dit zou zeggen :roflol:

'dit tegen mij zou zeggen', de manier waarop jij het zegt doet me denken aan een dikke kroatiaan van mijn vakantiejob die amper nederlands spreekt.

je hebt het al aangepast zie ik, good 4 u;)
 
'dit tegen mij zou zeggen', de manier waarop jij het zegt doet me denken aan een dikke kroatiaan van mijn vakantiejob die amper nederlands spreekt.

ik ben blij voor je.
 
geef mij maar een lekker halal biertje zonder alcohol
 
woow als moslim zou ik toch nog alcohol drinken met hitler foto love hitler!!
 
Bestaat al meer dan 10 jaar hoor.
 
Back
Naar boven