Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

het zou prachtig zijn om de hele top 25 van zyzz foto's te voorzien :roflol:

Top 3 was mij doel, top 25 is zeker hard. Hebben nog 2-3 weken de tijd. Oja ik gebruik geen proxy om op foto's van Eric te stemmen voor het geval de hema nerds het door hebben.
 
Ruud werkt je proxy nou al?
 
kan je niet een hele verzameling op 4chan zetten die willen vast wel trollen en die zijn ook allemaal fan van zyzz
 
alles gestemd brah
 
Waarom willen jullie zo graag daarop stemmen?

Mocht hij in de top 25 komen, dan wat?
 
gestemd 2x, op skyblazer zijn link. Kan je dit elke dag opnieuw doen? :D
 
Waarom willen jullie zo graag daarop stemmen?

Mocht hij in de top 25 komen, dan wat?

Diskwalificatie omdat het geen zelfgemaakte foto is van degene die de foto heeft geplaatst. Je hebt er alleen lol van tijdens het stemmen dus.
 
dat weet hema toch niet
 
dat weet hema toch niet

Je moet een hi-res foto aanleveren als ze er om vragen :

• Een hoge resolutie afbeelding zal door de deelnemer op verzoek van de HEMA ter beschikking worden
gesteld.

• Alleen eigen werk is toegestaan. De deelnemer bezit dus alle rechten over de foto. HEMA is niet
aansprakelijk als na plaatsing van de foto op de website alsnog blijkt dat de inzender niet over alle rechten
op het ingezonden werk beschikt.

• Indien er personen behalve deelnemer op de foto zijn geportretteerd, garandeert deelnemer dat hij/zij
beschikt over alle rechten van de andere personen (zoals portretrecht, persoonlijkheidsrechten, enz.) met
betrekking tot de foto en dat de geportretteerde perso(o)n(en) toestemming voor de deelneming van de
actie hebben gegeven
 
toch gestemd uit respect voor Zyzz
 
Wanneer begint het nieuwe schooljaar van de universiteiten in Australië terug?
Ik geloof het pas als hij dan niet opduikt.
 
Wanneer begint het nieuwe schooljaar van de universiteiten in Australië terug?
Ik geloof het pas als hij dan niet opduikt.

jij bent een idioot en ik hoop dat een marokkaan je hart eruit rukt:mad:
 
Diskwalificatie omdat het geen zelfgemaakte foto is van degene die de foto heeft geplaatst. Je hebt er alleen lol van tijdens het stemmen dus.
Haha. Leuk spelletje dus. :thumbs:
 
Back
Naar boven