Fitness Seller

een van de mooiste bb verhalen die ik ooit gelezen heb. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi verhaal.
 
Ik heb het verhaal maar heel snel gelezen, vond het niet zo interessant.

Wel spijtig dat op deze forum 9 op de 10 mensen debiele reacties sturen en hun tijd verdoen met mensen hun posts afkraken (vooral de "heel grappige" foto's posten met debiele tekstjes erop , haha..sigh....)

Intelligentie gehalte is op deze forum (en onder de meeste bodybuilders) extreem laag, gelukkig dat een paar mensen toch nog dit forum naar omhoog trekken en goede relevante info geven maar je moet vaak een beetje zoeken. Spijtig.
 
Ik heb het verhaal maar heel snel gelezen, vond het niet zo interessant. Wel spijtig dat op deze forum 9 op de 10 mensen debiele reacties sturen en hun tijd verdoen met mensen hun posts afkraken (vooral de "heel grappige" foto's posten met debiele tekstjes erop , haha..sigh....) Intelligentie gehalte is op deze forum (en onder de meeste bodybuilders) extreem laag, gelukkig dat een paar mensen toch nog dit forum naar omhoog trekken en goede relevante info geven maar je moet vaak een beetje zoeken. Spijtig.
1412353067114.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
wow feels

Ik heb het verhaal maar heel snel gelezen, vond het niet zo interessant.

Wel spijtig dat op deze forum 9 op de 10 mensen debiele reacties sturen en hun tijd verdoen met mensen hun posts afkraken (vooral de "heel grappige" foto's posten met debiele tekstjes erop , haha..sigh....)

Intelligentie gehalte is op deze forum (en onder de meeste bodybuilders) extreem laag, gelukkig dat een paar mensen toch nog dit forum naar omhoog trekken en goede relevante info geven maar je moet vaak een beetje zoeken. Spijtig.

deze forum
 
Verhaal is iedereen aan te raden.
 
beginnen lezen met de bedoeling een klein stukje, voor ik het wist was ik op het eind. echt een mooi verhaal . heel inspirerend en motiverend.
 
Back
Naar boven