XXL Nutrition

een van de mooiste bb verhalen die ik ooit gelezen heb.

Bezoekers in topic

MesutY

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 feb 2012
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Mooi verhaal.

Kastel

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2004
Lengte
1m72
Massa
73kg
Ik heb het verhaal maar heel snel gelezen, vond het niet zo interessant.

Wel spijtig dat op deze forum 9 op de 10 mensen debiele reacties sturen en hun tijd verdoen met mensen hun posts afkraken (vooral de "heel grappige" foto's posten met debiele tekstjes erop , haha..sigh....)

Intelligentie gehalte is op deze forum (en onder de meeste bodybuilders) extreem laag, gelukkig dat een paar mensen toch nog dit forum naar omhoog trekken en goede relevante info geven maar je moet vaak een beetje zoeken. Spijtig.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m70
Massa
98kg
Ik heb het verhaal maar heel snel gelezen, vond het niet zo interessant. Wel spijtig dat op deze forum 9 op de 10 mensen debiele reacties sturen en hun tijd verdoen met mensen hun posts afkraken (vooral de "heel grappige" foto's posten met debiele tekstjes erop , haha..sigh....) Intelligentie gehalte is op deze forum (en onder de meeste bodybuilders) extreem laag, gelukkig dat een paar mensen toch nog dit forum naar omhoog trekken en goede relevante info geven maar je moet vaak een beetje zoeken. Spijtig.
1412353067114.jpg

• Like
Waarderingen: mat

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
wow feels

Ik heb het verhaal maar heel snel gelezen, vond het niet zo interessant.

Wel spijtig dat op deze forum 9 op de 10 mensen debiele reacties sturen en hun tijd verdoen met mensen hun posts afkraken (vooral de "heel grappige" foto's posten met debiele tekstjes erop , haha..sigh....)

Intelligentie gehalte is op deze forum (en onder de meeste bodybuilders) extreem laag, gelukkig dat een paar mensen toch nog dit forum naar omhoog trekken en goede relevante info geven maar je moet vaak een beetje zoeken. Spijtig.

deze forum

teebee16

Novice
Lid geworden
5 nov 2013
Lengte
1m90
Massa
102kg
Vetpercentage
16%
Verhaal is iedereen aan te raden.

raar gastje

Novice
Lid geworden
21 jan 2013
Lengte
1m90
Massa
83kg
beginnen lezen met de bedoeling een klein stukje, voor ik het wist was ik op het eind. echt een mooi verhaal . heel inspirerend en motiverend.

Naar boven