MuscleMeat

Wanneer staat een tattoo je?

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hem staat het.

SEA13304-2.jpg

Hem niet.
Die 2de gozer ( die niet ) heeft ook geen tattoo das zoon kindersleave die je kan omschuiven! wat een poser...
 
Laatst bewerkt:
@jinkazama1; hoe heet die eerste persoon?
 
Idd wat die gast heeft vindt ik zeker mooi... maar denk dat op 45+ het echt verdoet eruit gaat zien.
 
Je kan toch gewoon kijken; vraag of ze een print op je lichaam willen maken en aan de hand van die print kan je het zien.

ja, dat kan je idd doen. maar als je er dan op afknapt ben je in de meeste shops wel je voorschot kwijt. endas ook niet weinig ;)
 
ja, dat kan je idd doen. maar als je er dan op afknapt ben je in de meeste shops wel je voorschot kwijt. endas ook niet weinig ;)

Je moet zoieso je lichaam mee hebben, ben je een ecto met weinig vlees lijkt het me zoieso al een no-go. Tattoo's met emotionele waarde kan ik nog wel begrijpen, maar echte tribals horen bij echte mannen.... Werk vaak in de bouw en voor vele hier paupervolk maar ik kan er goed mee overweg. Het zijn dan ook meestal de klassieke goude ringetjes, kale hoofden, ringbaardjes en mouwloze shirts met een dikke vette tattoo. Opzich heb ik er niks op tegen maar ben bang dat ik er in de toekomst spijt van krijg.
 
Kwam deze toevallig tegen, tribals vind ik persoonlijk echt te lelijk voor woorden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kwam deze toevallig tegen, tribals vind ik persoonlijk echt te lelijk voor woorden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet alleen de tribals, ook zijn striaes
 
Een tattoo is NOOIT een verrijking van het lichaam.
Ook bij die stoere football player niet.
Het ziet er dan misschien niet slecht uit... maar zonder dat plakplaatje was hij niet minder stoer.
 
---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 19:38 ----------

[/COLOR]
He thats me! Tokkiehoofd + oorbel + tattoo! wat een zwakke uitleg zeg...

Dan zal die tattoo je vast heel bruut staan. :)
 
Wanneer het een betekenis heeft in je leven.

Dat krijg je nu van teveel Discovery Channel. Amerikaanse huilie huilie emo-tattoo's, de nieuwste hype.
 
---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 19:38 ----------

[/COLOR]

Dan zal die tattoo je vast heel bruut staan. :)

Als me half-sleeve af is in januarie gaak eindelijk fotows posten en ja hij staat heel bruut vooral in combi met me oorbel en tokkiehoofd ';)
 
Als me half-sleeve af is in januarie gaak eindelijk fotows posten en ja hij staat heel bruut vooral in combi met me oorbel en tokkiehoofd ';)

bij welke shop laat je hem zetten?(srs, no trolling) ;)
 
bij welke shop laat je hem zetten?(srs, no trolling) ;)

Goeie vriend van mij ze pa heb ze eigen shop in dus :) alsie af is post ik wel fotow ( ben ook van 134 naar 117 gegaan dus wordt eens tijd ) maar dan kan ik op de foto MET tokkiekop EN oorbel EN me tattoo ( he Moraalridder ;) )
 
het staat je goed wanneer JIJ er blij mee bent , kan me moeilijk voorstellen dat iemand daar gaat zitten en uren pijn lijden om zich te bekommeren wat andere mensen erover denken of van vinden , tattoo doe je voor je zelf
 
het staat je goed wanneer JIJ er blij mee bent , kan me moeilijk voorstellen dat iemand daar gaat zitten en uren pijn lijden om zich te bekommeren wat andere mensen erover denken of van vinden , tattoo doe je voor je zelf
+1 he gets it..
 
Als je een tattoo voor jezelf neemt dan snap ik niet waarom iedereen met een tattoo altijd zoveel mogelijk moeite doet zodat die tattoo overal en altijd zichtbaar is. Een tattoo is ook wel een beetje om te patsen bij andere mensen, je kunt zeggen wat je wilt.
 
Tattoo is voor ordinaire mensen.
 
Tattoo is voor ordinaire mensen.

Gisteren dus Henk Schiffmacher gezien en gehoord bij P&W; hij beweert dat in de jaren '20 van de vorige eeuw zelfs koninklijke families tattoos hadden.

Ook prins Bernhard had een grote tattoo op zijn arm ... ;)
 
Back
Naar boven