Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Recon is ook echt mijn ding niet man. En assault zie ik de meerwaarde niet zo van in om te levelen, geen coole gadgets ofzo. Die mk1011 ofzo met een 4x scope is nog wel vet, semiauto kan je bijvoorbeeld bij hall in operation metro goed ownen. Wel benieuwd naar die MAV + c4 :D

Heb op 2 avondjes tijd, mijn recon 2rangen hoger, nog 1tje en zit dan op hetzelfde niveau als de rest. Speel bijna nooit met de sniper wapens op recon :roflol:
Shotguns en eigenlijk het meest met PDW-R (extended mags + red dot voor mij).

Assault is mijn favoriete class, wendbare guns en healen + reviven is super.
Kies ik niet voor medkit, vind ik smoke lounger ook interessant (meer cover).
Dat lvled ook enorm snel.

Svs nog een paar potjes doen, dan ben ik lvl 43 en heb ik de USAS 12 :D
 
Hoe scoor je punten met smoke dan? Krijg nooit wat als ik smoke gebruik met mn mortier.
 
Hoe scoor je punten met smoke dan? Krijg nooit wat als ik smoke gebruik met mn mortier.

Geen punten, je schiet smoke als cover als je wil gaan planten.
Of je gebruikt het om "veiliger" te gaan reviven :)
Teamplay.

Ik heb men USAS-12, en ik vind het tevens de beste shotgun, man wat schiet dat lekker :eek:
Game tijd voor de week zit er weer op, volgende week weer maar wat knallen.

Ik ging daarnet even naar de leaderboards kijken, daar zitten kerels met +5000 point per minute ??? WTF nr 1 is zelfs al max lvl.
 
Jup. Wat een homo's zijn dat. Naja niet mijn probleem dat ze totaal geen fun beleven aan een spel wat zo geniaal is :rolleyes: Weet iemand vanaf wanneer je op de leaderboards komt? In bad company 2 stond je er sowieso op.
 
Rank 13, op 1 potje na

Bijna een fatsoenlijke scope voor de scar , nog 4 kills

Ik wil ook graag de F2000 , ik ben altijd zeer snel dood door dat ding is volgens mij wel een goeie

**** recon trouwens, schijt snipers zijn pussies
 
Je kunt hier toch wel een soort van 'prestige' doen toch?
 
wanneer fixen ze die tv missle bug van de heli? nu al zovaak gehad dat ik een tank vol hit maar het kaatst er gewoon van af. :(

moet telkens net precies voor de tank de grond raken anders gebeurt er niks.
 
Vinden jullie niet dat repairen een beetje te snel gaat ?

Waren met z'n drieen een tank aan het bestoken met RPG's, en het repairen ging sneller dan dat wij die tank konden raken met z'n 3en !

:rolleyes:
 
Dan werd er niet met 1 engineer gerepaired ;)
 
lijkt me ook niet , 2 engineers dan ;)
 
Nou vind het toch veels te snel gaan.

Het is in ieder geval bijna onmogelijk om in je eentje een tank neer te schieten, tenzij je hem twee keer recht in z'n kont kan raken zonder dat ie repairt ondertussen.

Andere tank, reed over een MIJN, daarna nog een RPG, ik denk hebben. Stapt ie gewoon uit , repair 1.5 seconden en peert er vandoor.

WTF :mad:
 
Nou vind het toch veels te snel gaan.

Het is in ieder geval bijna onmogelijk om in je eentje een tank neer te schieten, tenzij je hem twee keer recht in z'n kont kan raken zonder dat ie repairt ondertussen.

Andere tank, reed over een MIJN, daarna nog een RPG, ik denk hebben. Stapt ie gewoon uit , repair 1.5 seconden en peert er vandoor.

WTF :mad:

Ik wacht meestal tot er iemand uit stapt en schiet er dan pas op met de RPG, met wat geluk heb je in ieder geval een kill
 
Nou vind het toch veels te snel gaan.

Het is in ieder geval bijna onmogelijk om in je eentje een tank neer te schieten, tenzij je hem twee keer recht in z'n kont kan raken zonder dat ie repairt ondertussen.

Andere tank, reed over een MIJN, daarna nog een RPG, ik denk hebben. Stapt ie gewoon uit , repair 1.5 seconden en peert er vandoor.

WTF :mad:

Dat was ik waarschijnlijk :D
 
Ja als je doet alsof je support bent en rondjes om een tank heen gaat rennen wil de bestuurder m nog wel eens spacen, uit zn tank springen en maken dat ie weg komt, stap in de tank en... profit :D Enemy tanks jatten is sowieso koning op die map waar 2 tanks op een hovercraft aankomen.
 
Rank 13, op 1 potje na

Bijna een fatsoenlijke scope voor de scar , nog 4 kills

Ik wil ook graag de F2000 , ik ben altijd zeer snel dood door dat ding is volgens mij wel een goeie

**** recon trouwens, schijt snipers zijn pussies
sie f2000 is master... Met een silencer en holographic sight slacht ik mannen af vaak schiet ik iemand word ik in mijn rug geraakt heb ik nog tijd om me om te draaien en hem ook te pakken zo goed is die gun.. Moet wel zeggen dat ik een klein beetje terug aan het komen ben van mijn mening over bf 3 het is toch wel vet.. Paar dingen blijven wel storend de logge besturing en soms 5 keer moeten springen om een hekje over te komen enzo maar vergeleken met mw3 is dit wel veel leuker.. Had het wel leuk gevonden als je ook een theater mode had zoals black ops dat je je games terug kan zien en misschien nog wat andere gamemodes...TDM is wat eentonig en rush vind ik weer te weinig actie te veel lopen en shit wachten op respawn.. Dus k speel altijd TDM maar heeft niet echt een doel behalve mannen hitten dan

:D
 
scar h is nu men favo wapen, hier maak ik tenminste lekkere kills mee.. en nog een paar points en ik heb die canister shell op mijn tank, ga ik ook lekkere kills mee scoren :p
 
Kan iemand mij dit uitleggen... Ik schiet net de assault klasse op (denk ik) tot de srevice star... daarvoor kreeg ik unlocks 2 guns een aangepaste ak47 m en een russische m4 carbine maar ik kan die guns niet terug vinden als ik wil customizen wel een gewone amerikaanse m4 carbine maar die speciale niet ??? Daar zit namelijk ook een 3burst round functie op en full auto
 
Back
Naar boven