XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Die turrets vuren geen heatseeking missiles af mar raketten die je kan bijsturen door te richten nadat je ze hebt afgevuurd. En die CITV kan je idd alleen mee locken, dan een javelin of guided missile van.een tank erop.

Ik vind die lui die niks anders doen dan hun anti air tankje op een heuveltje zetten en daar de hele tijd staan zo irritant he. Verder niets doen, gewoon wachten op een vliegtuig/heli die voorbij zou moeten komen.

Hoe kan je plezier hebben om de hele tijd op een heuveltje te staan zonder ook maar te bewegen of wat dan ook.

Zodra je in vliegtuig zit is het ook lock, lock, lock en lock. Heb wel al alle unlocks voor vliegtuig, misschien die lock jammer is proberen.

Altijd nog beter dan die lui die alleen maar zitten te vliegtuig whoren :mad:

Ik ben wel blij dat ze de vliegtuigen een beetje generfd hebben. Was in BF2 echt niet leuk meer

Laatst bewerkt:
Wat ook k*t is is dat die rockets niet meteen killen. heb ik het niet over bovenstaand filmpje maar bijvoorbeeld met het vliegtuig dat je 2 hits hebt op een ander vliegtuig met die heat seeking missles en alsnog heb je hem dan niet helemaal kapot waardoor hij uit het vliegtuig springt en jij geen kill krijgt.

Iemand al een kill gehad met dit:

Kornet_sm.png

of deze?

TOW22_sm.png

Zijn die klotedingen die meestal aan je base staan.
Zit er steeds mee te schieten, lijkt semi heat-seeking te zijn soms, maar werkt langs geen zak

Jawel, je moet zelf de bocht maken, beetje diepte inschatten, maar heb er soms wel eens tanks en jeeps mee vernield

Oke even een update ,ik heb het voor elkaar gekregen battlefield werkende te krijgen....

Alleen als ik het spel opstart (single/coop/mutliplayer) begint mijn scherm als een malle te knipperen en kan daarom ook niet spelen.

Dus hij kan nu servers joinen ect ,alleen knippert als een gek....

Iemand een oplossing?

welke video kaart heb je

ati hd 5700,

Die is het probleem niet.
Ik kon eerst alleen de multiplayer niet opstarten, de single player en coop kan ik op high settings spelen, heb ik wat 'fixes' gedaan op het internet om de multiplayer aan de praat te krijgen, nu werkt niks meer goed.

Als ik multiplayer opstart:
Als ik alt tab dan zieik dat alles goed draaid ,zodra ik weer het spel in ga blijf ik mijn taakbalk zien en gaat het knipperen

geen idee. ik had voordat ik het spel ging spelen de 285.62 drivers van nvidia gedownload omdat het recommended was en ik bleef telkens een zwart scherm krijgen bij het opstarten van het spel. toen terug gegaan naar oude drivers en het werkt nu gewoon normaal.

maarja, dat fl*kkeren van het beeld is weer wat anders. heb geen idee :p

Ik heb het eindelijk voor elkaar dat de error bij origin weg is dus als ie dan klaar is met laden ( bij de nieuwste versie) gaat het balkje weg maar nog steeds krijg ik geen vorm van een ander scherm te zien o_O

Wat is dit een makkelijk spel zeg, 4 potjes, steeds top 3 en dat met lagg :p

hoe heb je je probleem verholpen dan killy?>

hoe heb je je probleem verholpen dan killy?>

Geen flauw idee, heb wat aangekloot, zowel in rigidet als in de normale map battlefield.tm weg halen, pb opnieuw installeren, nieuwe drivers, oudere drivers, alles er op nieuw op zetten....

Wat niet :p

lol ja dat weet ik nog ja, BF2 , dat is later gepatched , gelukkig sloeg echt nergens op

jawel, kan ook op bc2.

gewoon achterin zitten en dan op de binnenkant van heli richten en repairen.

Terug
Naar boven