AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Die turrets vuren geen heatseeking missiles af mar raketten die je kan bijsturen door te richten nadat je ze hebt afgevuurd. En die CITV kan je idd alleen mee locken, dan een javelin of guided missile van.een tank erop.

thx guys.
Zal ik eens moeten proberen dan straks! :)

Heb daarnet de MP-7 geunlocked via de Co-Op missies.
Iemand ervaring hiermee?

mp7.png

Heb het de laatste tijd zo druk met al die nieuwe guns :)
Heb laatst ook de KH2002 geunlocked en de A-91 (die laatste lijkt me wel nog handig te worden)

A-91 is wel nice maar heeft niet zo veel range. Vind de G36c die je daarna unlocked echt een goede allround gun. Iemand ervaring met dat REX revolvertje van de COOP? heb die bijna vrijgespeeld.

ligt het aan mij of ligt iedereen met support wapens ergens te pronen?

Viel me ook op dat t wat meer gebeurt idd. Als je dan ook in een scheitteam zit is de lol er wel snel vanaf -> andere server/game mode.

A-91 is wel nice maar heeft niet zo veel range. Vind de G36c die je daarna unlocked echt een goede allround gun. Iemand ervaring met dat REX revolvertje van de COOP? heb die bijna vrijgespeeld.

Ik heb die REX ja, wel vrij krachtig, maar ben nooit fan geweest van revolvers dus.
Heb nu btw de SCAR op 1 service star, met bipod of grip & heavy barrel.
Dat vind ik echt nog een beter gun als de A-91. Alleen spijtig dat er zo weinig kogels inkunnen. 1 enemy neerknallen gaat makkelijk, als er nog een achter loopt mag je het vergeten.

battlefield ziet er niet uit vergeleken met cod

battlefield ziet er niet uit vergeleken met cod

Zet dan maar een bril op. Het ziet er net beter uit.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 02:41 ----------

Ik heb die REX ja, wel vrij krachtig, maar ben nooit fan geweest van revolvers dus.
Heb nu btw de SCAR op 1 service star, met bipod of grip & heavy barrel.
Dat vind ik echt nog een beter gun als de A-91. Alleen spijtig dat er zo weinig kogels inkunnen. 1 enemy neerknallen gaat makkelijk, als er nog een achter loopt mag je het vergeten.

Pistool voor de tweede dan éh ;)

A-91 vind ik ook k*t voor op afstand, en ik word er vaak van redelijk ver mee gekilled, echt raar :p

Ik heb alle classes op naar service star 2 nu, buiten recon, die class moet ik nog wat lvlen, echt mijn ding niet :p

Doa vind ik ook nog wel lekker gaan, met extented mags 12round en spray die shit :D

Nog mensen zin in een CQ game? , hoop deze week nog lvl 40 te bereiken :cool:

PSN: rvdk87

Laatst bewerkt:
ZIjn er nog mensen die pc spelen?

ik

Ik heb alle classes op naar service star 2 nu, buiten recon, die class moet ik nog wat lvlen, echt mijn ding niet :p

Doa vind ik ook nog wel lekker gaan, met extented mags 12round en spray die shit :D

Recon is ook echt mijn ding niet man. En assault zie ik de meerwaarde niet zo van in om te levelen, geen coole gadgets ofzo. Die mk1011 ofzo met een 4x scope is nog wel vet, semiauto kan je bijvoorbeeld bij hall in operation metro goed ownen. Wel benieuwd naar die MAV + c4 :D

voeg me maar toe op battlelog : pantrofl

:p kan maar 45 minuutjes nu, vanavond misschien wel wat langer.

Terug
Naar boven