Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeeh nice en gaaf!! Kijk er naar uit
Oeh.. das wel heel gaaf! Ben nieuw met PWO's en ben aan het kijken wat goed bevalt. :D
Het gaat zeker een topper worden en mag ook wel aangekondigd worden. Naast Insane, Assault, Game-Day hebben we er dan weer een topper bij:eek: :wl: Pre-workouts blijven ongekend populair en dat is niet voor niets en heerlijk om mee te trainen. Nu met 10% korting kun je heel voordelig een pre-workout aanschaffen :)
Ondanks alle commotie van de laatste dagen toch net gewoon de Whey Perfection besteld hoor! Smaak is en blijft de beste die ik tot nu toe heb gehad. Respect hoe jullie ermee om zijn gegaan nog!

Ordernummer: C2672845

Hopelijk zit er een lekkere smaak sample bij (of meerdere:D)! Ben benieuwd!
Heb net zelf ook een shake gehad, blijft gewoon elke keer weer genieten! :D Whey Perfection is gewoon een hele goede shake. Het is niet voor niets de meest verkochte wheyshake van Nederland en daar zijn we heel trots op. Hij lost goed op, is fijn van structuur en goed van prijs. :1e: Bedankt voor je bestelling en maandag in huis! Dat word weer genieten :zuip: Whey Perfection
Het is zo dat er nu een nieuwe (verplichte) leverancier van Now Foods in Nederland is. Zoals je wellicht gezien hebt zijn sommige producten niet meer leverbaar of de prijzen zijn enorm gestegen. Dit product komen dus helaas niet meer terug. Voorheen importeerden we Now zelf uit de VS, dat kan helaas niet meer. We zijn druk bezig met een ander merk enorm groot op te zetten, dezelfde Now Foods kwaliteit en prijs maar dan van een ander betrouwbaar merk. Die hopen we eind 2014/begin 2015 binnen te krijgen.


Ralf

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

WE HEBBEN WAT TE VIEREN MET JULLIE! 10% Korting op het gehele assortiment! Pak je korting direct!http://www.bodyenfitshop.nl/winnaar-website-van-het-jaar/
winnaar-home_nieuw_logo.jpg
 
Komen deze eigenlijk ooooit weer op voorraad?
 
Enig idee wanneer de Easy Cleanse AM/PM weer beschikbaar is? Deze is al ruim 3 weken uitverkocht?! En kokosbloesem suiker?!
 
Komen deze eigenlijk ooooit weer op voorraad?
Ga ik maandag even na bij afdeling inkoop voor je. Daar komen we op terug :)
Enig idee wanneer de Easy Cleanse AM/PM weer beschikbaar is? Deze is al ruim 3 weken uitverkocht?! En kokosbloesem suiker?!
Easy Cleanse helaas niet meer. Ik citeer even een eerder bericht: "Het is zo dat er nu een nieuwe (verplichte) leverancier van Now Foods in Nederland is. Zoals je wellicht gezien hebt zijn sommige producten niet meer leverbaar of de prijzen zijn enorm gestegen. Dit product komen dus helaas niet meer terug. Voorheen importeerden we Now zelf uit de VS, dat kan helaas niet meer. We zijn druk bezig met een ander merk enorm groot op te zetten, dezelfde Now Foods kwaliteit en prijs maar dan van een ander betrouwbaar merk. Die hopen we eind 2014/begin 2015 binnen te krijgen." Wellicht dat je hier een alternatief kan vinden? De Kokosbloesem houd je het antwoord van me tegoed, daarop kom ik maandag terug :)

Zonet even een shake Whey Perfection Creamy Coconut gemaakt uit de Variety Box. Echt genieten :zuip: Nu weer druk aan het werk, het lijkt wel of iedereen sinterklaasinkopen doet met 10% korting. Het is echt rete druk weer:D Actie actie actie :wl:
 
w ordernummer is: C2673268

ipv cadeau 2 mogen ook wel 1 of 2 satches isolaat erbij worden gedaan, moeten jullie maar even kijken.
 
w ordernummer is: C2673268 ipv cadeau 2 mogen ook wel 1 of 2 satches isolaat erbij worden gedaan, moeten jullie maar even kijken.
We verwerken onze orders eigenlijk altijd realtime, ik ga kijken wat ik nog voor je kan doen! :D
Bedankt voor je bestelling!
 
weer kleine bestelling gedaan, de Animal juiced Amino's maar eens even proberen!
Uw ordernummer is: C2673364 maak er wat leuks van^^
 
weer kleine bestelling gedaan, de Animal juiced Amino's maar eens even proberen!
Uw ordernummer is: C2673364 maak er wat leuks van^^
Bedankt voor je bestelling. Hij wordt zelfs al verzameld, we zitten er bovenop want het is enorm druk! :eek: Animal Juiced Amino's is een heel goed product en gaat je zeker bevallen. :D We hebben het heel scherp in kunnen kopen en dat merken we. Ik zie hem bij bijna elke bestelling staan, dat is ook niet gek voor deze prijs:cool:!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Groeten, Shanna
 
Woopwoopwoop is terug met een grote bestelling!

ordernummertje: C2673796

Nog eens iets extra zou leuk zijn. :D
 
Woopwoopwoop is terug met een grote bestelling!

ordernummertje: C2673796

Nog eens iets extra zou leuk zijn. :D
Bedankt voor je bestelling.:cool: Gaan we netjes voor je verzamelen en zorgen dat je het maandag in huis hebt :thumbs: Tot en met het einde jaar, wordt er ook op maandag in België geleverd.:eek:
 
Hallo b&f

Ik had een tanktop bij jullie besteld maar deze is te groot.

Wat kan ik nu doen ?
 
Hallo b&f

Ik had een tanktop bij jullie besteld maar deze is te groot.

Wat kan ik nu doen ?
Zonde, maar je mag hm natuurlijk altijd retourneren. Als je ons een privébericht met je ordernummer stuurt, dan starten wij het retourproces voor je op. Echter moet je er wel rekening mee houden dat de kosten voor retour zenden voor je eigen rekening zijn.
Motivatie om te groeien :)
:D:D
 
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe lang doet die 10% code het nog?
 
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe lang doet die 10% code het nog?
Tot en met morgenavond:cool: Nog iets meer dan 36 uur dus :D Ik zal het niet te veel roepen, sinds de kortingscode afgelopen vrijdag is het hartstikke druk en werken we extreem lang door (vanaf half 9 vanochtend tot 22.00 uur vanavond, en dat op zondag :eek: ). Zo kunnen we zorgen dat iedereen zijn pakketje snel geleverd krijgt. Dat betekent niet luieren voor ons dit weekend maar vliegen! :D

WE HEBBEN IETS TE VIEREN! Pak daarom 10% korting op je bestelling!
winnaar-home_nieuw_logo.jpg
 
Hebben jullie ook meer shirts en in meerdere kleuren van Musclepharm? Deze staan niet op jullie website maar wellicht wel te bestellen?
 
Hebben jullie ook meer shirts en in meerdere kleuren van Musclepharm? Deze staan niet op jullie website maar wellicht wel te bestellen?
Deze hebben wij zeker op voorraad! We hebben een kledinglijn van Musclepharm Sportswear voor dames en voor heren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]


René
 
Wanneer komt de Redline White Heat weer op voorraad?
 
Wanneer komt de Redline White Heat weer op voorraad?
Op korte termijn niet. De oude versie is momenteel niet meer leverbaar. We hopen op een nieuwe versie daarvan is geen leverdatum :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven