AndroidHealthClinic

Kledingseason

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het is weer zo ver :roflol:
 
Nee joh, die winkel is hem op het lijf geschreven. Haatbaarden&Midgets.
 
Nee joh, die winkel is hem op het lijf geschreven. Haatbaarden&Midgets.

Dat jij nog durf praten lol fag

Ik daag je uit om zo stoer te praten in me face ipv veilig achter je beeldscherm stoer doen
 
Dat jij nog durf praten lol fag

Ik daag je uit om zo stoer te praten in me face ipv veilig achter je beeldscherm stoer doen

ah dus dat bedoelde jezus met nietig leven, ook de andere wang toekeren en iets met eerste steen gooien zonder zonden

gewoon een opgefokte dwerg zijn
 
Dat jij nog durf praten lol fag

Ik daag je uit om zo stoer te praten in me face ipv veilig achter je beeldscherm stoer doen

Heb je wel een krukje nodig anders ben je meer onder ze face
 
Dat jij nog durf praten lol fag

Ik daag je uit om zo stoer te praten in me face ipv veilig achter je beeldscherm stoer doen

:roflol:

kabouterwesley.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
DBB dissbattle.
Zou een goed gevecht zijn met een lengte verschil van bijna een halve meter.
 
ah dus dat bedoelde jezus met nietig leven, ook de andere wang toekeren en iets met eerste steen gooien zonder zonden

gewoon een opgefokte dwerg zijn

Zegt een 17 jarige ecto
 
op is boos, pas op mannen
 
idd

wibra en zeeman followers is waar het tegenwoordig om draait

alleen wanneer je het merk zeeman duidelijk kan zien op de kleding

dan heb je wel swag
 
Draag in ieder geval geen super strak wit shirt met lange mouwen, dat kan écht niet.
Ze hebben in Gent vast genoeg winkels :)
 
Draag in ieder geval geen super strak wit shirt met lange mouwen, dat kan écht niet.
Ze hebben in Gent vast genoeg winkels :)

Oh hell wilt meedoen. Meeloper van het forum.....
 
Oh hell wilt meedoen. Meeloper van het forum.....

Ik ben tenminste niet een 19 (of 20) jarige die 15 topics in de AAS sectie heeft met kuur voorstellen en tegelijkertijd ook jankt dat hij wordt gepest in de gym omdat ze denken dat hij AAS gebruikt.

Kuur je nu al of heb je nog steeds geen fatsoenlijke benen?
 
Ik ben tenminste niet een 19 (of 20) jarige die 15 topics in de AAS sectie heeft met kuur voorstellen en tegelijkertijd ook jankt dat hij wordt gepest in de gym omdat ze denken dat hij AAS gebruikt.

Kuur je nu al of heb je nog steeds geen fatsoenlijke benen?

Nee klopt jij bent een meelopertje zoals ik al zei en gelijk begint te janken wanneer iemand je real naam weet:D
 
Back
Naar boven