XXL Nutrition
B

05-05-08

• Media owner bugmenot
  • Datum plaatsing
Ik zou er voor tekenen om er over een jaar zo bij te lopen..(mij part met die bril, die tattoo en tepelpiercing)

Ziet er goed uit, ik heb enkel de indruk dat je aan je lats moet werken, maar dat kan ook aan de foto liggen. En de benen?

Perfectie, mooie bril, ruig kapsel. Wil je nog groter worden? Ik zou bij zo'n fysiek alleen nog onderhouden.

nouja opzich is er niet veel mis met de ''look'' op de tepelpiercing na, naar mijn idee! alleen het totaalplaatje is niet echt gepast voor een beoordeling, als je ook in acht neemt dat dit een gemaakte look is. althans ik neem aan dat je niet met een gespannen biceps en zwembroek inclusief bril thuis rondloopt! voor de rst ziet je lichaam er netjes uit hoor buddy! succes

haha laat die sletjes hier maar lullen, ziet er perfect uit, alleen zonde van die tatoo maakt het weer zo standaard allemaal.

Keep it up Niggaa !

Ik sanp niet waarom iedereen zo dom loopt te lullen over zijn uiterlijk. Je hebt een goed fysiek:) en wat betreft je houding/kleedgedrag is subjectief dus hou me er buiten:)

M
Prettyboy look nooit slecht hoor meeste hier zijn denk ik gewoon jaloers:P
Goeie fysiek heb je! mooi compleet niets op aan te merken!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
bugmenot
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.496
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 0 reviews