AndroidHealthClinic
AronW

08-07-07_1808_640_x_480_

• Media owner AronW
  • Datum plaatsing
Bedankt allemaal!!!
Doel is 102 kg en dan wedstrijd -90.
Beetje stats, BP 150, squat 8 reps 160, Dl 170
Ik eet dagelijks bijna 7000 schone cal.

Mwah, niet slecht...

;) j/k

Zéééér bruut! Wat doe je voor je schouders btw?

Kerel ziet er top uit man!
Beloofd wat voor de toekomst
groei je nog steeds hard dan?

mooie sweep hoor, maar het lijkt wel een beetje alsof je helemaal geen adductoren hebt. (die aan de binnenkant dus)

Damn, als ik die gast zo zie is het echt een gorilla, maar de krachtstats vallen me dan iets tegen.

Maar voor het uiterlijk een 9

M
wwe is het omdat er iemand 10 keer beter als jij eruitziet dat hij daarom kuurt? lame

Goede massa bro! Zeker als je ziet dat je in 1 jaar tijd erg veel vooruitgang geboekt hebt. Zeer netjes!

Zeker een heel goede fysiek, alleen je krachtstats vallen me wel wat tegen, vooral de verhoudingen. Je bencht bijna net zoveel als dat je squat en deadlift. ???

Mooie fysiek en flink groot!

Kwa krachtstats.. Als hij met die gewichten zijn spieren aan kan sporen tot groei is het goed he.. het is een BB-er, geen PL-er

Puik werk, kerel! Mooi groot maar niet te. Daar wil ik uiteindelijk ook uitkomen. Wat doe je voor je schouders? Die blijven mij mij nl een beetje achter. Ik doe schrugs, military press, fly's bent over flys. Vooral anterior blijft achter. heb je tips?

heywood: ik ga zelf goed op db shoulder press voor je deltoideus anterior, beter dan m-press.

ot: dikke massa aronw!! wat meten je armen wel niet? tegen de 50 cm?

9.5 dus 10. Vind het er echt prachtig uitzien. Hopelijk word ik ooit zo groot.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
AronW
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.868
Aantal reacties
50
Beoordeling
0,00 0 reviews