Tommyboy 27 mrt 2007 als mijn lichaam zo was perfect..is precies zoals ik zou willen ..niet droger neit vetter en aardig wat massa
als mijn lichaam zo was perfect..is precies zoals ik zou willen ..niet droger neit vetter en aardig wat massa
D D downloadking23 27 mrt 2007 BRUUUUUTTTT!!! Mega fysiek man ! zeker een voorbeeld kwa figuur ! &9.5 kg zou je niet zeggen .. ik schat je 105 kg +
BRUUUUUTTTT!!! Mega fysiek man ! zeker een voorbeeld kwa figuur ! &9.5 kg zou je niet zeggen .. ik schat je 105 kg +
Jeffrey27 27 mrt 2007 Bedankt allemaal voor de complimenten!! (Ben zelf erg kritisch en nog lang niet tevreden) Naar mate de wedstrijd nadert zal ik nog wat foto's posten.
Bedankt allemaal voor de complimenten!! (Ben zelf erg kritisch en nog lang niet tevreden) Naar mate de wedstrijd nadert zal ik nog wat foto's posten.
Outer 27 mrt 2007 Zeer goed, dit bewijst nog maar eens dat spierkwaliteit belangrijker is dan kilo's.
Equelsor 27 mrt 2007 uber ! Ik heb al een tijd niet meer zon lichaam voorbij zien komen. Een 10 van mij