AndroidHealthClinic
S

Afb0401

• Media owner sportslive
  • Datum plaatsing
Op dit moment post ik alleen deze foto. Na de cut post ik er 1 in zijn geheel. na een blesure, en een gebroken middenvoetsbeentje tijdens de kuur sta ik er niet zo goed voor als gehoopt. toch ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik train nu 3 jaar en mijn arm heeft koud een omtrek van 42,5 cm. warm denk ik zo'n 44.
flinke arm, maar er zit ook wel goed wat vet aan.
Ben benieuwd naar het resultaat na de cut. Succes!

klopt, zit vet aan, maar ook veel vocht. dat komt natuurlijk doordat ik in week 4 van mijn kuur op krukken moest lopen. en niet kon trainen. Helemaal verneukt dus! Maar goed, over een week of 8 is dat er allemaal weer af.

S
Vindt het niet zo goed voor iemand die kuurt. Zo'n arm kan je ook zonder wel bereiken. Trouwens je kan je armen toch wel trainen als je een gebroken middenvoetsbeentje hebt ?

Dit wil ik naturel halen na 3 jaar trainen :)
Desondanks toch nette arm, de rest is al eerder gezegt.

@ sydney. Als je op krukken loopt is het niet zo heel gemakkelijk trainen. En daar komt bij, ik heb wel geprobeerd om de sportschool in te komen maar werd weg gestuurd. Dus dit is op 4 weken na helemaal naturel. Kan me voorstellen dat je definitie mist, maar na de cut zal ik weer een foto posten. kijken wat je er dan van vind, want ik zit nu natuurlijk vol met vocht.

Ik heb 4 weken met krukken komen trainen in men gym. Legamenten gescheurd. Enkel benen kon ik niet trainen. Iedereen ontvangde me met open armen en hielp me waar men kon. Voor de rest moet ik me bij de rest aansluiten. Veel vochtretentie maar ongetwijfeld zal er een mooie tekening onder zitten.

ik heb ook getraind met krukken ;)
ik had mn rechtermidden voets beetje zwaar gekneusd en spierweefsel erin was gescheurd. en mn linker grote teen was gekneusd en ben gewoon lekker gaan trainen :rolleyes:
ik kreeg respect van de eigenaar van de sportschool :)

verder heb je een grote arm maar ben ook benieuwd als je gecut hebt!

3 jaar trainen en annabolen ?

zeer slecht resultaat als ik dat in mijn mening opneem!

vind het wel erg jammer dit resultaat na een kuur, middenvoetsbeentje of wat dan ook!

je bent begonnen met een kuur terwijl je naar mijn mening niet gespierd bent of in de richting daarvan! dus ik vind het onzin dat je een kuur hebt gebruikt en daarna ok nog zegt dat je de sportschool niet in mocht...je betaald toch???? ze mogen je echt niet weigeren daarom hoor!

anyway, je arm is groot maar thats it

Jammer van je kuur, maar ik denk dat er meer in had gezeten zonder die kuur te doen. Gezien jouw postuur, vind ik de omtrek idd ook wel tegen vallen. Heb het zelfde postuur als jou ongeveer, ben over 4 dagen een jaar bezig en die van mij zijn 43 cm. Ik had me niet weg laten sturen btw.
Ben benieuwd naar je volgende foto.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sportslive
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.501
Aantal reacties
17
Beoordeling