Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beetje onscherpe foto. Je kan zien dat je traint (vooral aan je borst) maar er is nog veel werk aan de winkel. Beuken in de gym zou ik zeggen en iedere maand foto's maken en meten om je progress bij te houden.
lijkt veel op mijn fysiek.. ik train nou een half jaar.
en jij?
E
elfuego
Ik heb mn lengte tegen. Ben 1.93 98 kg., train ongeveer 2 jaar. Moet zeggen dat dit niet echt een goede foto is. Heb echter alleen webcam :S Ga proberen vanavond foto rug te plaatsen.
Heel erg netjes voor die lengte! Ik ken het probleem en weet hoeveel je moet doen voor dit resultaat! Ik zou is goed gaan dippen voor wat dikkere armen.
98 kilo geloof ik zeker! Je hebt vast grote benewagens! Ik ben net zo zwaar als jij (bij 1,88) en verschil er niet wonderwaardig veel van. Je bf op 13 a 14% denk ik. Nog ff door tot de 102 en je oogt al weer veel voller! Op die andere foto ziet het er stukken massiever uit moet ik zeggen