MuscleMeat
M

Afbeelding_044_A

• Media owner moontje
  • Datum plaatsing
mooi :)
Maar je zegt dat je droger sta op het moment dat zou ik toch eens graag willen zien.... kan je daar geen foto van laten maken ???

greetz
Crasher

armen zijn imo je beste punt. Vind wel - no offence - dat je erg hoge waarderingen krijgt, maar hoop tegelijkertijd dat het je zelfvertrouwen voor de wedstrijden naar ongekende hoogten stuwt! Je benen mogen wat mij betreft wat droger. Pose is idd erg leuk, maar miss een idee om ook wat met je linkerarm te doen? er zit nu een soort 'gat' in je pose.

mooie pose idd, maar hallo zeg.. Ik doe zelf ook installatietechniek (cv/badkamers/elektra etc.) moet zeggen heb nooit eerder zo een "vrouwelijke" vrouw in de branche zien werken :D

ook nog fijne borsten.
dat vind ik altijd jammer van fitness vrouwen.. die hebben vaak weinig (echte) tiet :D
komt volgens mij ook omdat ze vaak zo droog zijn en dan gaat het eerste vet uit de t**ten en billen.

Een mooi perfect lichaam en een zeer mooie dame.
Heel veel succes toegewenst.

Doe je ook mee in Beverwijk 20 Okt

Groetjes

Fred

Zo moon mooie droge armen en schouders, verder je kuiten kunnen wat meer vormen hebben maar verder ziet er er goed uit.
Doe je ook mee aan de C wedstrijd in Gorichem want ik ga daar 13 nov naartoe effe kijken

gr warrior

de helft is hier vast aan het geilen op deze foto, een beetje respect voor de dame in kwestie

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
moontje
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.356
Aantal reacties
68
Beoordeling
0,00 0 reviews