AndroidHealthClinic
Animallegs

Animallegs allereerste Full-Body foto!

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Nou de naam zegt het al, mijn eerste FB pic :D
Ik vind de foto bij nader inzien niet helemaal super, want rechter lat komt niet goed uit en de foto had wat rechter van voren gemogen ;)

Ik ben nu met een hard schema bezig met nadruk op borst, en schouders, nog steeds lekker aan het cardioen en bezig met de eerste maand Igf :D
BF gaat dus nog zeker dalen en hoop nog iets massa te pakken voordat ik aan de kuur ga beginnen!
netjes man.!. wel 1 tip. wanneer je groeit moet je ook je kleding (ondergoed) vervangen en een maatje groter kopen :P no hard feelings mijn shorts zijn ook te klein en mijn handles steken er ook uit ;)

Ja klopt man! Je hebt idd gelijk. Als ik lekker in mijn nakie sta voor de spiegel, is het idd veeel minder! Ik zal voor jou wel een blaadje voor doen haha ik eet toch veel sla enzo :D

Ziet er goed uit man, mischien iets meer de schouders hebben en dan is het nog beter!

Wederom moet ik zeggen dat je er heel zacht uitziet,maar ja ik wacht af tot je kuur. Hoewel ik me afvraag waarom je in al die tijd niet meer spieren aangezet hebt.

Schouders nog even blasten en lkkr doorcutten..ben echt benireuwd naar het resultaat voor de kuur!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.212
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 0 reviews