AndroidHealthClinic
S

April 2008 - 1

• Media owner StormVision
  • Datum plaatsing
Zoals beloofd nieuwe foto's. Ik train 2 keer per week full body en doe daarnaast aan volleybal. Ik probeer de laatste paar maanden wat meer aandacht aan mijn rug te spenderen (bent-over row, pull-ups, lat pull downs, ...) en ik heb zeker nog een lange weg te gaan maar het gaat vooruit en da's toch het belangrijkste voor mij. 32 jaar en 83 kg op deze foto, BF rond de 18%.
U-vorm zit er al goed in xD
18% bf lijkt me ook wat overdreven maar goed..
Keep on rowing!

Hoe lang ben je? dit is volgens mij eerder 15% of zo. De alom gewilde 'I' vorm zit er iig al in :P

Geintje hoor. Veel roeien en deadliften (voor je lats ook nog straight arm lat pushdowns, one armed rows, en pak je traps even mee met shrugs ofzo (hoef je je shouders niet zo bijeen te knijpen :) )

succes!

S
Lekker doortrainen joh, vergeet niet!!! TRAINEN_ETEN_SLAPEN

S
Allez allen bedankt voor de commentaren. Ikzelf denk dat ik een YMCA profiel aan het kweken ben :-) Ik ga mijn schema wat aanpassen en proberen ondermeer deadlifts erbij te gooien al zal ik dan wel de enige zijn in mijn 'health gym'. One armed rows ga ik nu ook zeker doen. Dumbell shrugs ben ik al een tweetal maanden aan het doen en zal ik zeker blijven doen maar ik moet altijd de gewichten in het oog houden : het is soms verleidelijk om bij dat gewicht te blijven dat je altijd gebruikt. En misschien ook es wat cable oefeningen er tussen gooien om es af te wisselen met de barbells en dumbells of is dat zo geen goed idee ?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
StormVision
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.265
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 0 reviews