AndroidHealthClinic
Don Fruto

Back (in time)

• Media owner Don Fruto
  • Datum plaatsing
Bodyshot van mijn rug... nog voor ik begon te trainen. (believe it or not! => tis de waarheid)
Ik vraag me steeds af...hoe halen mensen het in hun hoofd na nog maar zo weinig vorderingen gemaakt te hebben hier al foto's te posten. Jij bent ook zo'n geval. Blijven trainen man.
Greetz
Céke

sommige moeten echt eens gaan lezen, dit is een foto voor het trainen ( before foto ), en als dit een foto is terwijl hij nog niet begonnen is met trainen vind ik dat hij een behoorlijk nette rug heeft, benieuwd naar je recente foto's.

@ Céke => zoals Knurft daar zegt: lees ook eens wat voor info de foto heeft...
+ waarom denk je dat ik nu nog geen recentere foto's upload???
+ ik heb aanleg,omdat ik kurkdroog sta... Dat betekent dus ook dat ik niet snel zal bijkomen,gezien mijn vetgehalte op een zeer laag pitje staat...

@ Superknurft => chance dat jij die info leest... De redenen waarom ik nog geen recentere foto's ten toon stel,is: 1 ik wil deftige foto's (zoals uw avatar,bijvoorbeeld) 2 die reden staat ook vermeld bij mijn reply @ Céke.

@ Br0 => wat mijn geaardheid betreft,gaat u dat niet aan... Maar om dan toch maar een antwoord te geven (om misverstanden te vermijden)
Ge zit goe mis!

Wat hebben we nou aan een foto van je voordat je begon te trainen als we het niet kunnen vergelijken met je huidige staat. Dus stuur een recente foto op .Leuk om een before pic te zien ,maar zonder vergelijk nutteloos.

Jep,das juist wat je zegt en ik ben er me ook van bewust. Maar nog eens: ik wil deftige foto's en ik hoop er binnenkort te kunnen laten maken. Heb al een paar fotografen aangesproken en er zijn al positieve reacties. Nu nog een datum vastleggen en dan zal ik ze kunnen ten toon stellen,hier.

Don Furto waarheid kwets zeker? haha Ben je maar aant kloten baasje, maar geef toe dat dit toch een gay-pose is! Ben ervan overtuigd dat er een paar aarsridders hier op het forum er al op gerukt hebben!

G
mag je reclame plaatsen voor jeans

lol @ gokupado

en natuurlijk lol @ don fruto

3. Ik heb ook nog een (ander leven)

Ervaring leert dat mensen die zeggen ik heb een leven, de zieligste mensen zijn die er zijn en ook mooi natuurlijk dat een modellen knulletje op een BB site post en dan gaat janken dat we hij niet fantastsich breed vinden?

Wij gaan toch ook niet met onze anabole vierkante smoelen foto's posten op het modellen forum? (BTW is dat er en heeft dat een vrouwensectie> zoja, linkje graag)

kudos.jpg

@ don fruto, als je niet snel aankomt ben je ecto en dan heb je zeker niet de beste genen om spiermassa te kweken. Ik ken veel ecto's die zichzelf super gespierd vinden omdat ze alle 'spierlijntjes' kunnen zien, kdenk dat jij ook zo iemand bent. Verder vind ik deze foto niet zo ongeloofwaardig, moet wel toegeven dat je er inderdaad ni slecht uitziet voor nooit een gewicht aangeraakt te hebben...

ziet er wel aardig uit voor als je nog nooit een gewicht aan hebt geraakt!

@ Bro.. jemoet niet zo n domme opmerkingen maken!;)

mmh die pose is idd wel gay!

ik heb het dan tot nu toe enkel over de pose wel te verstaan

voor de rest: bijzonder klein

L
waaahh !! ja das zo verschrikkelijk he SUICIDE SID !! van die ecto's wat zo super smal zijn en dan beetje buikspiertjes hebbe lope, die dan superveel gaan trainen,fotos ervan maken en die op hun MSN zetten of op fora als deze :pistols: :mad: en dan menen dat ze de bom zijn :shoot: hehe

@ Don Fruto, van hoelang geleden is deze foto nou? en hoe oud/zwaar/lang ben je daar? als ik moet beoordelen wat ik zo zie geef ik je een 6,5

Ah,eindelijk... Ik ben dus Ecto. Maar,de meesten zeggen hier dat ik mezelf super gespierd vind? Ik zeg... Ik heb aanleg,ik had al wat spieren. Maar dat wil niet zeggen dat ik me super gespierd vind,want anders was ik helemaal niet begonnen met trainen. Ik ben wel altijd vrij sportief geweest... Dus een beetje buikspiertjes: ik had zo eens iets gelezen van => leg je plat op je rug en probeer je recht te trekken. (zoals men sit-ups doet) Hoe minder je jezelf recht kan trekken,hoe feller uw spieren ontwikkeld zijn... Ik krijg mijn schouders +/- 5 cm van de grond voor +/-1 second. Voor mij is dat vrij voldoende.

was toen 21j/55kg/1m65
sinds ik train (bijna 7 maandjes) 22j/62kg/1m65

@ BBD => Waarom zou ik moeten janken? Ik weet dat zelf ook wel dat ik niet al te breed ben,hoor. Maar toch al breder dan een bonestaak en dat vind ik al heel wat. Die modellensite bestaat,ja... En heeft zeker ook een vrouwensectie. Maar zoals ik op't forum al heb gezien (de titel toch)... Masturbatie is slecht voor test. => So I won't give you the link :)

Voor de rest... Mijn ervaring heeft reeds geleerd dat mensen,die een opmerking over iemand anders geven,zichzelf ook verraden. Maw: dat zegt ook al veel over jezelf. Ik zeg niet dat je geen negatieve reacties mag geven,want anders zou het maar saai zijn.

@ Br0 => Ik zeg het nog eens ;) Was niet mijn gedacht om zo te gaan staan. En wat die aarsridders doen,kan mij eigenlijk geen barst schelen. Zolang ze maar van mij (en mijn aars) weg blijven :p

T
Hey, je trainingspartner hier!
succes op het forum!

laat ze maar lachen, wacht tot ze recente foto's zien! :p

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Don Fruto
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.604