Fitness Seller
BearelleJonas
Foto Contests

BearelleJonas

Stats : 1m 87 , 85kg , bf%? 10% ongeveer
Krachtstats : 1*130 BP , 1*180 DL , 5*120 SQ ( ATG)
Trainingstijd : 3 Jaar
Vind het toch ietwat tegenvallen+ geen rug foto.
Desondanks goed fysiek;).
 
Verhaal :

Eigenlijk zo goed als heel mijn leven gezet geweest, nooit echt dik maar toch zeker niet mager. Toen ik 16 was had dit een hoogtepunt bereikt, 1m 75 met 85kg ( ongetrained). Had al veel sporten beoefend maar geen enkel die ik echt graag deed.

Heb uiteindelijk besloten dat ik van die kg's afwou, ben gaan hardlopen om uiteindelijk uit te komen bij 73 kg @ 1.85. Zag ook plots spieren tevoorschijn komen, nooit geweten dat ik die had. Dus ik wou meer van dat. Bankje aangeschaft, thuis beginnen trainen. Had erg snel resultaat, ben dan ook meteen naar een gym geweest. En sindsdien niet meer gestopt.

Voeding is iets wat komt en gaat bij mij. Ben er laat mee begonnen maar ik heb zonder deftige kennis daarvan ook redelijke resultaten gehaald. Nu voor de contest voor het 1st gecut. Is iig wel goed gelukt. Heb veel bijgeleerd over mijn lichaam.

Doelen : Met de sport bezig blijven. Dat is het voornaamste, ik doe niets liever dan mij 1.5u gaan kapottrainen in de gym. Wedstrijdambities heb ik helemaal niet. Heb liever een ripped fysiek met redelijk wat massa dan extreme massa en minder ripped. Topdoel zou zo'n 90kg bij 8% zijn :). Maar eenmaal daar gekomen zal ik wel weer wat anders willen. We zien wel :). Het ijzer is gewoon mijn passie.
 
@ mahatma, rugfoto's vielen ook gewoon tegen :'), kan voor geen zak posen, ga ze later wel nog in mijn log posten.
 
Netjes hoor!
Zelf is mijn rugfoto erg slecht, desondanks toch in de collage bijgevoegd.
Keep up the good wokr ;)
 
Foto's geven echt vertekend beeld bij jou. In het echt ben je een stuk buffer / groter!
 
Thx guys :). Feedback is trouwens altijd leuk, negatief of positief. ( heb trouwens nog wat foto's in mijn log geplaatsd ook ).
 
proporties ogen mooi en het is goed droog, vind rechtsonder ook je beste foto
fdb komt niet mooi uit want je mist toch wat massa
omdat het geheel mooi oogt dat levert je de meeste punten op -> 8!
 
zowiezo esthetisch lichaam bro, kan me ook herinneren van andere foto's dat je groter oogde. Vind de plaats wat de foto's betreft ook niet ideaal.
en dat poseren komt wel goed de komende jaren - 8,5 maakt 9
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.100
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
BearelleJonas.jpg
Bestandsgrootte
132,2 KB
Dimensies
2000px x 1125px

Deel deze media

Back
Naar boven