Fitness Seller
Sammy302

Begin

• Media owner Sammy302
  • Datum plaatsing
Stats: 18j, 1.86m, 63kg, bf?

Probeer zo clean mogelijk te eten, mss af en toe junken?
staan beetje erg lullige opmerkingen tussen, beetje jammer.

maar idd je bent mager, dus veeeeel eten tot je erbij neer valt, en dan eet je nog wat meer:D

punt is dat waarschijnlijk een hardgainer bent dus er zal enorm veel van je eten afhangen.

mja een hardgainer kan ook heel veel massa winnen als hij ervoor gaat, dus ik zou zeggen ga ervoor! 8 ter motivatie.

Een 8 omdat je de moed hebt om deze foto te plaatsen!
Ik ben ook zo begonnen...

Heel veel eiwitrijk eten, maar geen junk eten!
En zwaar trainen echt heel zwaar!
Dan gaat het zeker goed komen. Suc6!

Ik zag er ook ongeveer zo uit, nog ietsje voller kwa vet. Maar kwa massa ook. Veel vreten, niet clean en af en toe junken, dat zal niet werken. Gewoon vreten, maakt niet uit hoeveel en hoe dik je er van word. Vreten totdat je een buik hebt!!!!

Beetje overdreven allemaal.
Toen ik begon zag ik er ook zo uit. Ik had ongeveer dezelfde stats, was toen 17 jaar, 1.87 meter bij 64 kg. Gewoon goed gaan eten en trainen, succes.

Beetje overdreven reactie's zitten er idd tussen.

Gewoon gezond eten en proberen steeds meer naar binnen te krijgen icm een goed (beginners) schema.
Lees vooral de sticky's goed door en gebruik het forum om dingen te vragen.

En als het je enige motivatie geeft, ik heb 49 kilo gewogen bij 1.87 dus het kan erger.
Succes!

damn, dat wordt MC Donalds only :D
iniedergeval zeker een goede uitdaging, Succes mede BBer, ga er binnenkort ook hard tegen aan!

zo begon ik ook, kijk maar bij 1 van mijn fotos... http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/82264/ppuser/23497
als je eenmaal ritme heb gaat het snel hoor in het begin...

dit is idd heel mager, ik zag er vroeger ook zo uit alleen niet op mijn 18 maar 13e ofzo. ..dat gelul over mcdonalds gaat nergens over...je kan ook goede dingen eten, als je maar genoeg kcal binnen krijgt en veel kh met name omdat je een ras echte ecto bent. ik zou zeggen doe wat met deze opmerkingen, laat je niet kisten en vreet veel en train zwaar..en doe GEEN cardiovasculaire trainingen :D

beetje opbouwende kritiek is idd ver te zoeken bij sommige hier.
toch dapper van je om je foto te posten!
goed vrete en knalle met dat ijzer!!

veel eten en dan bedoel ik echt veel maar het kan je hebt een voordeel vet zul je niet vlug aanzetten.......veel succes en vast een aanmoedigingscijfer en zie dat het volgend jaar een 8 is

dunner dan dit wordt het niet.

vreten alsof je leven er vanaf hangt bro, de hele dag door.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Sammy302
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.435
Aantal reacties
59
Beoordeling
0,00 0 reviews