XXL Nutrition
L

24610

• Media owner lambert
  • Datum plaatsing
Niet lullig bedoelt, maar wat ben je hier voor oefening aan het doen? Voor deadlifts hou je je handen teveel voor je lichaam en staan je benen ver uit elkaar waardoor je het alleen maar moeilijker maakt voor jezelf.

hey lambert, ook hier ... toffe foto !

@ adon s.. iedereen deadlift anders als hij zich hier goed bij voelt is het toch goed ?

Ja iedereen kan z'n bek wel houden natuurlijk, vorm is gewoon niet goed, hij kan er veel meer uithalen. Hij zal zich veel lekkerder voelen met grotere gewichten, dus waarom geen betere vorm aanleren ipv dit?
Het is ook geen sumo deadlift te noemen, daar zitten z'n handen te veel voor z'n lichaam en z'n benen niet wijd genoeg.
Deze lift is gewoon een heel rare combinatie van misvattingen.

ik zeg ook niet dat het een gewone deadlift is... ik zeg dat als hij zich hier sterk mee voelt dat die het zo moet doen.

L
was naar lange tijd dat ik dat weer heb gedaan en er ging ook heel veel fout ik heb op die foto somustijl wille doen ik haalde toem maar 9x180 kg deadlift had vaker gekunt

Wat zit iedereen nu weer jaloers te wezen en te zeiken op deze foto. gewoon goed!! Alsof de vorm van het overgrote gedeelte van iedereen op dit forum zo goed is..

@Sanca haha deze kwam voorbij in willekeurige media. Grappig ook big e naast je waar hij nog small e was. Lambert heeft mij ooit geholpen met mijn squat techniek

Media informatie

Categorie
PL, SM en WL Leden
Geplaatst door
lambert
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.788
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews