Bedankt aan iedereen die mijn log gevolgd heeft en voor de nodige interactie en input heeft gezorgd.
Leeftijd: 27 jaar
Lengte: 1,94 m
Gewicht begin contest: 100,3 kg
Gewicht eind contest: 92,3 kg
Mijn naam is Onit, en dit jaar deed ik voor de derde keer mee aan de contest. Sinds mijn eerste deelname in 2020 is bodybuilding een vast onderdeel van mijn leven geworden, met de nodige ups, downs en leerzame momenten.
Tijdens de contest heb ik waardevolle inzichten opgedaan en ontdekt waar ik nog kan groeien. Het mentale aspect en deze lessen wegen voor mij zwaarder dan het fysieke resultaat.
De foto’s laten zien dat ik het afgelopen jaar flinke progressie heb geboekt, ook al stond ik daar tussendoor niet altijd bij stil. Het resultaat smaakt naar meer en motiveert om verder te bouwen.
Daarnaast was het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en ervaringen te delen. Het is fijn om deze periode af te sluiten, mentaal te werken aan mijn punten, en te zien dat mijn gevoel niet altijd de werkelijkheid weerspiegelt.
De shoot zelf was een mooie afsluiter: relaxte sfeer, goede energie en de beste shape tot nu toe.
Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/onits-contest-log-2025-11-weeks-all-in.441745/