XXL Nutrition
bodybuilding.nl

Vitus

Leeftijd: 44 jaar
Lengte: 1m73
Gewicht begin contest: 81,0 kg @ 17,0%
Gewicht eind contest: 74,5 kg @ 10,9%

Ik ben sinds mei 2024 weer serieus aan het trainen, dit na lange tijd stilstand/aanmodderen/andere sport(en). M'n eerste doelstelling heb ik behaald rond half november 2024, zijnde 67kg @ 8% BF. In december 2024 ben ik begonnen met bulken en uiteindelijk gestrand op 81kg 17% VP begin juli 2025. Vanaf dan ben ik terug beginnen cutten met als doelstelling 8% BF te bereiken voor de contest. Helaas is het er niet van gekomen om zo laag te eindigen, maar uiteindelijk toch mooi 6% gedropt in 10 weken.

Ik ga nu nog even door tot half oktober om alsnog dat lage vet% te behalen om daarna terug stilletjesaan over te gaan in een lean bulk!

Ik train 5x per week, zet momenteel ruim 10k stappen en doe er momenteel ook nog 120 min cardio per week bij (verspreid over 4-5 dagen)

De contest was een leuke ervaring en ik hoop volgend jaar opnieuw mee te kunnen doen met nieuwe/verbeterde doelen!

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/codex-vitvs.441652/
Je hebt zichtbaar mooie progressie geboekt, dat is echt goed om te zien. Natuurlijk is er fysiek nog op meerdere plekken wat massa nodig, en in vergelijking met andere deelnemers kom je daardoor nog net iets tekort. Maar ondanks dat heb je toch een sterke prestatie neergezet en laat je zien dat je stappen maakt richting een nog beter fysiek. Dit is een solide basis om verder op te bouwen 👊🔥

Prima progressie, maar in vergelijking met andere deelnemers niet de beste dus vandaar 4 sterren.

Mooie basis om verder te werken maar niet in de buurt van sommige andere deelnemers!

Een mooi resultaat. Ik denk wel dat je hier meer uit had kunnen halen.
Neemt niet weg dat je deze lekker in je kontzak mag stoppen. 👍🏻

Log vond ik wat minder brengen dan anderen, shape is best goed, mooie progressie sinds start contest

Ondanks wat tegenslagen ben je toch doorgegaan. Dat is de juiste insteek. Ook een goed verschil te zien tussen je start- en eindfoto’s.

Media informatie

Categorie
Contest 2025
Geplaatst door
bodybuilding.nl
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
554
Aantal reacties
17
Beoordeling
4,27 15 reviews