Fitness Seller
bodybuilding.nl

Vlamm

Ik ben anderhalf jaar geleden beginnen trainen en cutten door een aantal ‘health scares’, zoals dat dan zo mooi genoemd wordt, zowel bij mezelf (waaronder een tumor ter grootte van een knikker in m’n linker oog) als in m’n familie. Om een lang verhaal kort te maken wil ik graag de tweede man in de familie worden die de 65 haalt. Natuurlijk werkt het leven niet zo makkelijk dat sporten+op eten letten = lang en gezond leven, maar met een vrouw en een zoontje waarmee ik nog lang tijd mee wil doorbrengen zocht ik houvast om alleszins m’n kansen wat te vergroten.
Puur diëten sprak me niet zo aan, dus ben ik daar vrij snel bij beginnen trainen. Dit had twee redenen: de mensen die ik ken die met succes ooit hun leven hebben omgegooid (en dat zijn er niet veel), deden krachttraining bovenop hun dieet, en bovendien vind ik het heel motiverend om cijfertjes omhoog te zien gaan, dus trainen en gewicht/reps bijhouden daar was ik al snel mee weg.
Ik ben een beetje de beginneling tussen al het bodybuildgeweld hier in de contest, maar de sfeer van in een aantal maanden ergens naartoe te pushen met z’n allen sprak me wel aan, dus hier ben ik dan.

Ik ben de contest begonnen op 82,8 kg en 19% BF, en geëindigd op 78 kg en 14,3% BF. Voor mezelf had ik het doel volledige abs of 12% voorop gesteld, maar dat heb ik deze keer niet gehaald. Toch ben ik best tevreden met wat ik tot nu toe bereikt heb, en ik doe hierna rustig verder.

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/vlamm-memorial-contest-log.441605/
Wat een indrukwekkend verhaal: na een zware periode met een tumor achter je oog nu toch de stap gezet naar bodybuilding. Dat alleen al verdient enorm veel respect 🙌. Natuurlijk kom je qua algemene massa nog veel te kort en staat je fysiek nog echt aan het begin, maar dat is logisch — je bent pas net begonnen. Het belangrijkste is dat je er nu staat, bouwt aan je gezondheid en stap voor stap sterker wordt. Dit is pas het begin van een mooie rei

Voor een bodybuilding contest niet het beste fysiek maar wel respect voor de weg die je afgelegd hebt. Chapeau!

Mooie tussenstap!! Ik hoop dat je je doel behaald (niet zozeer dat vetpercentage maar het leeftijdsdoel).

Voor bodybuilding mis ik toch echt nog wel de shape. Voor de prestatie en je verhaal toch nog 3 sterren!

Je bent ontzettend gomotiveerd bezig met je persoonlijke doelen na te streven. Inzet en toewijding zijn duidelijk zichtbaar. Lekker zo doorgaan!

Je hebt een indrukwekkend verhaal verder had je je log wat meer kunnen vullen, je hebt een goede start gemaakt met je shape, de progressie is zeker te zien. Ga door met deze weg! 💪🏻

Je hebt al een mooie weg afgelegd. Goed verschil te zien tov de startfoto’s. Lekker zo doorgaan!

Media informatie

Categorie
Contest 2025
Geplaatst door
bodybuilding.nl
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
431
Aantal reacties
14
Beoordeling
3,71 14 reviews