AndroidHealthClinic
bodybuilding.nl

Loca

Leeftijd: 39
Lengte: 1,72
Gewicht (op eindfoto's): 64,5kg

Voor wie mij niet kent, inmiddels ben ik hier al ongeveer 20 jaar af- en aanwezig op het forum.
Ongeveer net zo lang doe ik (eveneens met tussenpauzes) aan krachttraining.

In 2009 heb ik ook aan de fotocontest meegedaan. Toen stond ik echter tussen ±20 andere dames. Toch wel een andere setting. 😄
Nu 16 jaar later, moeder van 2 kinderen en wat gezondheids issues en levenservaring verder leek het me een leuk idee om het nog eens over te doen.

Mijn voornaamste reden om deel te nemen was als extra motivatie om weer wat beter op mijn voeding te letten. Daar ben ik gelukkig in geslaagd. Verder heeft de contestperiode me veel inzichten opgeleverd. Het trainen ging beter dan verwacht, ook blijken er minder beperkingen in opties te zijn voor oefeningen die ik kan uitvoeren met mijn letsel. Openbaar loggen was weer even wennen, maar werkte wel motiverend. Een leuke en leerzame ervaring.

Afgelopen week werd ik ziek. Dat komt nooit goed uit, maar extra slechte timing met foto's maken. Mijn shape op de foto's vind ik veel minder mooi dan bijvoorbeeld een week geleden en daar baal ik van.
Alsnog ben ik trots op mijn progressie en hoe de afgelopen maanden zijn verlopen.
Voorlopig blijf ik lekker door trainen (en eten)! 😄

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/locas-log.441720/
Wat een ontzettend sterke update! Je rugfoto’s laten echt zien hoe hard je hebt gewerkt: breedte, details en een supermooie V-shape. Je fysiek is prachtig in balans en straalt klasse uit. Dit is absoluut een shape die op wedstrijden hoog zou kunnen scoren. Een heel mooi en vrouwelijk lijf, waar je met recht trots op mag zijn 💪🏻.

• Heart
Waarderingen: Loca
Wauw! Die schouders en die rug!!🤩 echt hele mooie shape heb je neergezet!💪🏼

• Heart
Erg nette prestatie, ik neem de abs die je afgelopen week hebt laten zien op foto ook mee in mijn oordeel!

• Heart
Leuk om je log te hebben gelezen.
Ondanks dat je zelf niet helemaal tevreden was toch top om te zien dat je hebt doorgezet met de contest. Zeker een verschil met je start foto's. Mooie collage😀

• Heart
Op basis van de rug zou ik zo 5 sterren geven, die is echt super goed! Lowerbody mis ik nog wat separatie. Zou liefst 4,5 hebben gegeven maar dat kan helaas niet dus daarom toch uitgekomen op 4 sterren.

• Heart
Jammer dat je de enige dame in het gezelschap bent.
Maar evengoed een prima verandering doorgemaakt. Vooral bovenlijf laat sprekende resultaten zien.

• Heart
Begin shape was al netjes, maar je hebt een mooi resultaat neergezet. Je back double bicep is indrukwekkend!

Knap gedaan ondanks je lichamelijke klachten!

• Heart
Leuke log, enige vrouw die de contest afmaakt 💪🏻, goed shape, mooie progressie

• Heart
Overgebleven als enige vrouw tussen alle mannen. Naast de fysieke progressie ook mentale progressie gemaakt. Goed gewerkt Loca! Mooie stappen gemaakt.

• Heart
Jammer dat je net niet in je beste shape meedoet, maar desondanks respect. 🫡

• Heart

Media informatie

Categorie
Contest 2025
Geplaatst door
bodybuilding.nl
Datum plaatsing
Aantal vertoningen