MuscleMeat
tiMMetjuh

DCS0001

• Media owner tiMMetjuh
  • Datum plaatsing
tsja, ook als je een beachboy effect wil krijgen zul je echt hard moeten trainen, beachboy is halverwege de weg naar een bodybuilder.. dus trainen bij het leven.!

King Ralf.. hou je kanker bek aub :)

Ik train al hard en eet goed , dittis btw na 7 maanden waarvan de laatste 2 maanden goed op me voeding is gelet

Het begin is er.. maar zoals je zelf denk ik oo kwel door hebt is er nog een weg te gaan.. succer daarmee!

Haha king ralf is echt cool, die avatar pislachwekkend. Ralf waneer ga je zelf trainen hahahahahahahahah

Ontopic: je bent nog ver van beachboy maar goed eten en doortrainen komt het helemaal goed.

juriaan je kan zelf training gebruiken ! heb je je lijfje al eens bekeken ? zoveel sups op je foto's en nog steeds geen beachboy :D

vraag maar aan juriaan wat je nodig hebt om "groot" te worden, hij eet nie, drinkt nie maar neemt alleen supps ;-)

Heb je de datum bij die foto's beken miesgainer. Maar ja met jou toch nog al beperkte verstand is het lastig een datum te bekijken dus ik vergeef je hoor simpelmans :D

Als er iemand simpelmans is dan ben jij het wel ! met je steroids whaha je bent nog niet eens man genoeg om je gains op een natuurlijke wijzen te bepalen . zielig noem ik dat ;-)

idd dat vind jij. En weet je wat ik zielig vind een avatar van je body neerplanten als je zo klein bent. Enne gedraag je je wel goed anders kan je dat eurotje morgen avond aan de deur wel vergeten knul ;)

houd dat eurotje maar , dan kan je mss nogwat sups kopen ;) waar blijve jou pics van nu ? je hebt gewoon te bang dat je word uitgelache na zo'n tijdje trainen en zo'n roids te hebbe gebruikt dat je nog nix bent veranderd hahaha

Mijn pics? Die moet ik plaatsen omdat jij ze wilt zien? Komen wel als ik tevreden ben dus nog lang niet!

Mag ik je iets persoonlijks vragen. Sta jij bij een buurthuis of een kinderdisco tot 12 jaar? Ik vind het wonderbaarlijk dat ze zulke miezen aannemen als portier.

als ik zo'n hoofd had als jou dan zou ik ook nooit tevreden zijn , daar heb je gelijk in. gelukkig sta ik niet in een kinderdisco, anders zou ik jou lelijk hoofd elke week moete zien als je met je minderjarig vriendinnetje komt.

Jaaaa tuuurlijk. Ik ben hier niet de kneus met een gele smiley voor z'n kop :roflol:.

ik ruik jaloezie ;) vind het erg voor je dat je zolang trained en nog steeds nix bereikt hebt of moet bereiken met steroids ... vinden je vriendjes dat stoer dat je steroids gebruikt ? als je vriendjes hebt tenminste :D

Ik ben STINKJALOURS op jou lichaam en hoofd. Dat heb je goed gezien. Vooral die stoere tat's van je doen het hem. Ik denk dat ik morgen zo'n bandje om mijn arm laat zetten. Is het die barbwire die pamela anderson ook om haar arm heeft?

En wat betreft die steroiden, dat doe ik idd voor mijn maatjes. Jij hebt mensen kennis he. Zo maak ik veel vrienden omdat ik deze in het dagenlijks leven niet heb. Maar ja zo'n kil als jij met zo'n body en face heeft natuurlijk weinig problemen met vrienden/dames/sociale contacten etc etc.

Nu ff serieus, vind jij jezelf nu niet een onwijze kneus met die avatar?

wat heb je toch maar met die avater... kereltje ik heb 1 tip voor je : get a life ! zoek een vriendinnetje en stop met rukken op andermans foto's op dit forum ... je zit hier nu al 5 jaar op . is het geen tijd om eens wat nuttigs te gaan doen ? daadwerkelijk trainen bevoorbeeld ? met een grote bek achter pc kom je er niet hoor ;) zielig figuurtje dat je bent ...

Ik zie net in je topic je nazivlag. Verder maak ik hier geen woorden aan vuil gezien het feit dat je een vieze gluiperige rat/nazi bent.

hou jij maar je bek, wat denk je nu dat je indruk maakt met uw mooie sarcastishe probeersels? als jij je laat opjutten op een forum en blij bent met je ego op een forum op et net, stel je ook nie veel voor hoor juriaan!en die vlag heeft nix met nazisme te maken! daar is een groot verschil in!denk es goed na, kijk es na u spuitjes en flesjes, leg er een onder je hoofdkussen en gef et eeen kusje om je te laten groeien en doen stoppen met gefrustreerd zijn! ther's much more dan the muscles, onderschat die waarde niet. wat ga je nu doen? impulsief trug reageren, oh oh wat kan me dat een reet schelen, ik zie et wel........

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
tiMMetjuh
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.054
Aantal reacties
47
Beoordeling
0,00 0 reviews