MuscleMeat
tiMMetjuh

DCS0001

• Media owner tiMMetjuh
  • Datum plaatsing
Pusher let op je bloeddruk kerel. En die vlag is wel degelijk een nazi vlag:

http://www.adl.org/hate_symbols/neo-nazi_three_sevens.asp

''Hate Group/Extremist Organization Neo-Nazis, racist skinheads (especially those associated with the group Blood & Honour); AWB Afrikaner Resistance''

en als jij dat goedkeurt ben je net zo brainless als bodygainer, want als je goedkeuring geeft aan die vlag en alles wat er mee te maken heeft ben je maar een zielig figuur.

het is te merken aan juriaan dat hij snoepjes sliks wat een opvliegerig net begonnen nee nog niet eens aangemeld bodybuildertje , je weet het he je moet wel eens beginnen met te gaan trainen want alleen snoepjes slikken is niet genoeg hahahahihihihoe,en je weet het trainen met tunnel visie en gsm thuis laten.

Zeg moet dat hier allemaal uitgevochten worden? Dit is een topic om een foto te raten....

@ king ralf haal nou maar gewoon je body uit die avatar man je vervuilt me zicht. Ik bedoel dat je jezelf in je avatar zet PRIMA maar dan tegen deze jongen zeggen dat ie triest is als je zelf zo'n mies bent hou dan gewoon lekker je bek ook. En mij hoor je nergens zeggen dat ik groot ben oid en ik heb ook me body niet in me avatar. Maar ik had je ge pm'med maar blijkbaar moest je het hier posten. Ga ff lekker spelen, pffffff king me reet, king de king der miezen naast je broertje van 3 missch hahahahahahah

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
tiMMetjuh
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.054
Aantal reacties
47
Beoordeling
0,00 0 reviews