MuscleMeat
REUS

Hier zat ik dus op 24% bf!!!!! (foto van foto, dus zeer slechte kwaliteit!)

• Media owner REUS
  • Datum plaatsing
1,5 jaar geleden was dit met kort haar! HA HA
De kwaliteit is zeer triest, andere digitale foto's schijnen te groot te zijn om te uploaden dus vandaar foto van een foto! Sorry
King ralf kan jij nou es 1 keer normal reagere? bij iedere reactie die je plaatst bij foto's boor je die gast de grond in.. Post jezelf es dan ofzo!?

Zeer nette verbetering btw

A
amazing... van moddervet naar ripped... top!

Combi van zijn en van bulk, ach als je zo vet bent kijk je niet zo nauw met eten! Maar dat is gelukkig verleden tijd, het heeft me heel wat stralen zweet gekost s'ochtends op de home trainer! En natuurlijk rijst met koolvis! HA HA

hoe heb je het precies aangepakt

heb je 1,5 jaar lang gecut?

het resultaat is in elk geval super zeg!

zo dan! toen was je pas een reus:P nee, heb je goed gedaan, dat kapsel heeft je ook goed gedaan

Ik ben heel langzaam begonnen met cutten echt heel langzaam, veel cardio 4 keer per week begonnen en opgevoerd tot max 6.
Dit op de nuchtere maag en Glutamine voor en na de cardio 10gr per keer met water. Kapsel is beter he, HA HA

Ik herken je niet meer, precies 2 verschillende mensen. Maar je bent wel lang of niet? En wat is je gewicht en vetpercentage nu?

2,30 m HA HA. Nee ik ben 1,95 m, op dit moment weeg ik 121 kg met 12% bf.
Op de andere foto's in mijn galerij woog ik ca 107 kg met 7% bf.

topprestatie gozer, misschien wel leuk om je succes-verhaal even te posten ergens? Wel leerzaam voor anderen

Een globale beschrijving van hoe ik het gedaan heb staat op pagina 3 van de foto met de buik/bovenbenen foto!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
REUS
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.718
Aantal reacties
60
Beoordeling
0,00 0 reviews