Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1,5 jaar geleden was dit met kort haar! HA HA
De kwaliteit is zeer triest, andere digitale foto's schijnen te groot te zijn om te uploaden dus vandaar foto van een foto! Sorry
t*ring een verschil van dag en nacht.
Je kan wel zien dat je het BB serieus hebt aangepakt.
Hier kennen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Dikek 10 .......Klasse kerel
Het is op zich niet moeilijk om het vol te houden ivm met snel vet kunnen worden, als je eenmaal die aanleg hebt om dik te worden dan moet je wel voorzichtig zijn.
Op die andere foto's zit ik op 7% bf en ik zit nu op 12%, hoger laat ik het niet oplopen, wel is dit een percentage dat je er goed uit ziet qua shape en je goed kunt trainen en je voelt je sterk.
Ik eet nu al 2 maanden 800gr rijst (ongekookt is dat dus 2 pakken van 400gr), 200gr ontbijtkoek een dik uur voordat ik ga trainen, na de training neem ik mijn vitargo! En natuurlijk de eiwitten ca 350gr (tonijn, kip, biefstukje, ei en natuurlijk shake's) Dus kortom het is best veel wat ik eet, daarbij komt dat ik al die tijd geen cardio meer heb gedaan en zodoende toch mijn bf onder controle kan houden. Ik eet 1 junk maaltijd in de week, heerlijk!
Het gaat voornamelijk om het SCHONE eten!