Fitness Seller
REUS

Hier zat ik dus op 24% bf!!!!! (foto van foto, dus zeer slechte kwaliteit!)

• Media owner REUS
  • Datum plaatsing
1,5 jaar geleden was dit met kort haar! HA HA
De kwaliteit is zeer triest, andere digitale foto's schijnen te groot te zijn om te uploaden dus vandaar foto van een foto! Sorry
Jezus queen ralf wat ben jij een mong**l zeg, reageer normaal, of reageer helemaal niet!

ZEER goede vooruitgang Reus!

WOW!!!!! Je lijkt wel een stuk langer zo :D Echt een REUS :D
Echt een dikke dikke 9 voor de metamorfose. Respect!

Metamorphose RESPECT
Moet je nu niet erg laag in je caloriën gaan zitten om je BF zo laag te houden? aangezien je nogal makkelijk vet aanmaakt.

Mischien wel nuttig om het hele verhaal even te posten

t*ring een verschil van dag en nacht.
Je kan wel zien dat je het BB serieus hebt aangepakt.
Hier kennen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Dikek 10 .......Klasse kerel

een dikke vette 9/9,6 voor de transformatie...

Maar ik heb begrepen dat ( op deze foto ) je toch al goed,zwaar trainde ??

Hoe lang heb je zo lopen bulken ?

en wat was je BF toen ?

Zie je wel dat deze manier ook kan werken ! Ik ben zo ook voor een groot gedeelte bezig..

De t*ring ik heb zoon beetje dezelfde bouw als jouw alleen ben ik iets kleiner maar dit is weer goed motiverend voor me.

Het is op zich niet moeilijk om het vol te houden ivm met snel vet kunnen worden, als je eenmaal die aanleg hebt om dik te worden dan moet je wel voorzichtig zijn.
Op die andere foto's zit ik op 7% bf en ik zit nu op 12%, hoger laat ik het niet oplopen, wel is dit een percentage dat je er goed uit ziet qua shape en je goed kunt trainen en je voelt je sterk.
Ik eet nu al 2 maanden 800gr rijst (ongekookt is dat dus 2 pakken van 400gr), 200gr ontbijtkoek een dik uur voordat ik ga trainen, na de training neem ik mijn vitargo! En natuurlijk de eiwitten ca 350gr (tonijn, kip, biefstukje, ei en natuurlijk shake's) Dus kortom het is best veel wat ik eet, daarbij komt dat ik al die tijd geen cardio meer heb gedaan en zodoende toch mijn bf onder controle kan houden. Ik eet 1 junk maaltijd in de week, heerlijk!
Het gaat voornamelijk om het SCHONE eten!

Respect man, ik weet dat het er veel doorzettingsvermogen bij dat afvallen komt kijken.

Een tip: In ontbijtkoek zit wel veel suiker en is niet echt "schoon" te noemen.
(of pak je dit extra voor het trainen juist voor de suikers?)

kan iemand King Ralf bannen? ik zou het niet erg vinden..

zeer nette vooruitgang.. je bent nu echt een shredded beast :D klaar voor de zomer.. alleen die abs moet je gewoon wat groter kweken nog.. maar echt top!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
REUS
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.718
Aantal reacties
60
Beoordeling
0,00 0 reviews