XXL Nutrition
REUS

Hier zat ik dus op 24% bf!!!!! (foto van foto, dus zeer slechte kwaliteit!)

• Media owner REUS
  • Datum plaatsing
1,5 jaar geleden was dit met kort haar! HA HA
De kwaliteit is zeer triest, andere digitale foto's schijnen te groot te zijn om te uploaden dus vandaar foto van een foto! Sorry
Ja idd de ontbijtkoek is niet schoon maar neem ik ook alleen zoals je aangeeft voor de training,ff lekker wat zoets en dat geeft een heerlijk gevoel om te trainen. De rest is heel schoon voedsel en dus dit voor de training alleen.

hey man,

Ik heb een vraagje, duurde het lang voordat je vel ook een beetje strak ging zitten? Ik ben nu van vet( BF 20+) naar een BF van 14-15 nu (13 kg lichter) gegaan en merk dat mijn vel heel los hangt op sommige plaatsen...

'Probleem' heb jij vast ook gehad ;)

nee onzin echt een top prestatie van zo naar hoe je nu bent ik wou dat ik nu zo als juow uitzag een dikke tien

reus, jouw foto zou in zo'n commercial moeten staan. Toen 132kg en nu 107 kg en dat allemaal met de SAUNABELT (hihihi). effe zonder gekheid, flinke doorzettingsvermogen en natuurlijk een goede begeleider komt je heel eind en jij bent daar een voorbeeld van.
Top prestatie jongen

Bizar!!! Echt een top prestatie Jeff! Grote klasse en respect dat je deze foto durft te plaatsen een Dikke tien.Je bent echt een reus.

Zo wel knap dat je zo verandert bent, en dan bedoel ik vooral de symatrie in je gezicht. Dit is dus niet te trainen, waardoor bij mij de vraag rijst; zijn dit wel dezelfde personen op deze foto's!!? Maar goed je krijgt een 5 voor de moeite.

De mazelen

jij hebt echt keihard gewerkt hiervoor.respect man.echt een prestatie.

@FIETSWIEL:ben je jalloers ofzo?

He fietswiel, bedankt voor je score! Jammer van je reactie, dit plaatsen van de foto heb ik niet gedaan om te laten zien hoe goed ik ben of wat dan ook.
Dit heb ik o.a. gedaan om mensen te laten zien dat je wel degelijk heel ver kunt zakken in je vetpercentage en dus een ruggensteun zou kunnen zijn voor anderen.
Het is wel duidelijk dat je geen verstand hebt van dit gebeuren want dan zou je niet zo'n reactie plaatsen of je hebt gewoon last van jezelf en dus je frustratie op een ander projecteert!
P.s. Ga 1,5 jaar 4-6 keer per week op de nuchtere maag maar fietsen (of een gewone fiets met wielen, FIETSWIEL) en zwaar op dieet waarvan 3,5 maand lang op rijst en koolvis en je zult zien hoe ook jij er op vooruit gaat!
Gegroet!

W
Echt perfect dat je zo'n verbetering te weeg heb gebracht.
Als je een voedingsadvies en vetmeting wilt hoor ik het graag.

Ga zo door.

W
Echt perfect dat je dit heb bereikt.
Als je een keer een vrijblijvend voedingsadvies en vetmeting moet je maar een seintje geven.

Ga zo door, echt perfect, petje af.

Q
Heel cool!

ik was 1,5 jaar geleden ook 130 KG (1.87 m) ben nu 98 KG en nog steeds hard aan het afvallen. Ik had echt een enorme pens en werd er doodziek van. Nu nog goed gaan trainen.. :)

Dit soort berichten stimuleren goed, weet je waar je het voor doet

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
REUS
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.718
Aantal reacties
60
Beoordeling