Fitness Seller
G

Ikke1

• Media owner Godfather1
  • Datum plaatsing
Ik ben 188 en weeg 69 kilo wat dachten jullie daarvan?
Druk 120 2 x
squat 150 5x

Mijn instelling is geen anabolen goede voeding en 5 keer per week 2 jaar lang trainen
Mwa, wel heel weinig gewicht voor je lengte!
Maar ziet er best goed uit, maar je schouders en biceps lopen beetje achter.
Borst ziet er heeeeeeel netjes uit!

69 kilo??
Stuur eens een andere foto,anders denk ik dat dit een beetje een vertekend beeld is.

Hoge definitie geeft de illusie van massa. Alsk puur naar het volume kijk van zijn armen bijvoorbeeld zie ik dat die niet zo bizar groot zijn.

Hij zegt dat ie 150 Squat, dus benen heeft hij volgens mij wel.
Maar er klopt iets niet volgens mij, die krachtstats.

ziet er goed uit hoor , ook al lijkt het allemaal groter dan het in werkelijk ( je fysiek ) maar waarom wil je maar 2 jaar trainen ? dat is namelijk je doel zeg je ... van mij krijg je een 7

Keer op keer zie ik weer dat gasten die heel zwaar wegen helemaal niet groot zijn, en juist de gastjes die erg groot zijn juist weinig wegen.

goed droog jah maar massa ontbreekt! als het waar is wat je drukt en squat ben je gewoon oersterk van je zelf met je 1.88 en 69 kilo! wat woog je toen je begon want in 2 jaar tijd kan je veel gewicht aan zetten en zo te zien heb jij dat niet gedaan hoe komt dat? ik geef je een 8 voor je fyshiek omdat het goed roog is maar voor je instelling die je nu hebt waarmee je dit hebt bereikt een 6.ik heb dit jaar 27 kilo (11.7 % vet)aan gezet door hardcore te trainen en het is pas mijn eerste trainings jaar! maar heel veel succes toegewenst om te bereiken wat je wil (wat wil je eigenlijk bereiken?).

m.v.g. Mike

R
ja was een foutje ik weeg nu 70,5 en ben 183 alleen krijg er geen massa aan, kan moeijk aankomen maar de kracht stats zijn geen onzin en de biceps zie je niet omdat ik mijn armen bijna niet buig in de foto waar ik me rug wilde laten zien maar die zie je niet goed door de schaduw

haha 69 kg..dude ik zit bijna tegen de 100 aan, enje bent net zo groot zo te zien:S

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Godfather1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.422
Aantal reacties
45
Beoordeling
0,00 0 reviews