Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dude ik geloof er eigenlijk niks van met je 69kg, 2 jaar tainen en dan 120 2x drukken (niet dat ik jaloers ben ofzo ,maar geloof het gwn niet)... maja je upperbody ziet er goed uit.
als het zo is als je zegt dan geef ik je een 7, je kan hoger scoren maar ik zie geen benen.
ik kan het eigenlijk niet geloven dat je 69 kilo weegt, ik weeg 67 en ben 1.75 en ik heb een vrij smal postuur dus die 69 kilo i.c.m je stats lijken mij niet juist, maar goed
Balboa, wat een nerd ben je toch, niet iedereen komt even gemakkelijk aan dude
Vergeet dat niet...
whaha wie is hier nou een nerd?! ik zeg alleen dat ik er ongeveer hetzelfde uitzie alleen dat ik veel zwaarder ben, dat vind ik raar, en ik ben niet de enigste die dat vind.
Hij heeft toch gezegd dat er een foutje was? 70,x kg bij 1.83m. Dit fysiek is best mogelijk bij deze waarden. Ik lees wel een magazines waar ik gasten zie van 65 kg met een zwaarder fysiek dan deze gast. Ik heb er best wel bewondering voor om zo een fysiek op te bouwen. Tuurlijk kan er altijd wat verbeteren, maar als je zo af gaat op de foto heeft hij niet veel te klagen.