Fitness Seller
G

Ikke1

• Media owner Godfather1
  • Datum plaatsing
Ik ben 188 en weeg 69 kilo wat dachten jullie daarvan?
Druk 120 2 x
squat 150 5x

Mijn instelling is geen anabolen goede voeding en 5 keer per week 2 jaar lang trainen
Balboa, wat een nerd ben je toch, niet iedereen komt even gemakkelijk aan dude:)
Vergeet dat niet...

dude ik geloof er eigenlijk niks van met je 69kg, 2 jaar tainen en dan 120 2x drukken (niet dat ik jaloers ben ofzo ,maar geloof het gwn niet)... maja je upperbody ziet er goed uit.

ik ken iemand met exact zelfde stats als jij.. ziet er ook heel groot uit terwijl je het van zn gewicht echt niet zou zeggen

andere mensen slechte cijfers geven doe je maar ergens anders, magere henkie

als het zo is als je zegt dan geef ik je een 7, je kan hoger scoren maar ik zie geen benen.
ik kan het eigenlijk niet geloven dat je 69 kilo weegt, ik weeg 67 en ben 1.75 en ik heb een vrij smal postuur dus die 69 kilo i.c.m je stats lijken mij niet juist, maar goed

die (kracht)stats kloppen voor geen meter

persoonlijk vind ik deze fysiek wat over het paard getilt;

De borst is wel mooi vol, maar als je goed naar de armen en schouders (behalve voorste kop) kijkt ontbreekt daar de nodige massa.

met shirt aan zit het er een stuk minder uit denk ik.

desalniettemin, knappe prestatie en mooie fysiek.

Ik weeg 85 kg bij 187 cm, jij weegt 69 bij 188

Er klopt dus iets niet:rolleyes: Volgens mij bedriegt die foto.

volgens mij heb je spillebeentjes als ik je lengte - gewicht bekijk.
Mss broek ook es uitdoen (tja ;) ) als je er toch zo opstaat.

Balboa, wat een nerd ben je toch, niet iedereen komt even gemakkelijk aan dude
Vergeet dat niet...

whaha wie is hier nou een nerd?! ik zeg alleen dat ik er ongeveer hetzelfde uitzie alleen dat ik veel zwaarder ben, dat vind ik raar, en ik ben niet de enigste die dat vind.

Hij heeft toch gezegd dat er een foutje was? 70,x kg bij 1.83m. Dit fysiek is best mogelijk bij deze waarden. Ik lees wel een magazines waar ik gasten zie van 65 kg met een zwaarder fysiek dan deze gast. Ik heb er best wel bewondering voor om zo een fysiek op te bouwen. Tuurlijk kan er altijd wat verbeteren, maar als je zo af gaat op de foto heeft hij niet veel te klagen.

Ik vind het in ieder geval top!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Godfather1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.422
Aantal reacties
45
Beoordeling