AndroidHealthClinic
Arms

Uit de bulk.... Klaar voor de strijd!!!

• Media owner Arms
  • Datum plaatsing
Dit jaar weer een paar kilotjes zwaarder :P
Zal het genoeg zijn voor een titeltje???
en wat is dit voor bullshit dat er een 8 en 9 word gegeven . er zijn hier zelfs ecto's die een 9 krijgen :S

Super!!

Meer info please! Gewicht + stats! ;)

Ook verwacht ik meer foto's, most muscular, front double biceps, back double biceps.. :D

en altijd spijtig dat je hier nooit iets post tenzij het iets negatief over je is

@Santino88...alweer zo'n iemand die gelijk gaat beoordelen met de uitspraak: hoelang kuur je al?:mad: Wat Arms neerzet is een prachtig staaltje van bodybuilden!!! en of er nou wel/niet gekuurd voor is maakt geen zak uit! het draait in deze sport om het fysiek, al wel of niet met "juice". het grootste deel van dit board zal zo dicht in de buurt komen als het fysiek van Jonathan,dikke respect voor je kerel!:thumbs:

@Robert Hosper

Ik heb het mss verkeerd geformuleerd, ik heb niets tegen kuren en dat bodybuilding meer is dan "juice" ben ik ook al achtergekomen. Ik weet wel dat J. veel gewerkt heeft zeker als je z'n before foto ziet.
Er werd me ooit verteld dat J. geen naturel meer was en aangezien hij nog vrij jong is vroeg ik me af vanaf welke leeftijd hij al kuurt.

Ik vind je onderarmen en biceps echt ziek. En tegerlijkertijd het meest indrukwekkendste van je fysiek. De achterkant schouders blijven iets achter en ogen wat softer. Ook triceps zijn 'kleiner' dan je biceps, ook het softe gaat hier op. Je borst lijkt qua omvang kleiner dan je armen, hoewel goed vol.

Ik ga ervan uit dat wanneer iemand z'n foto's post, dat met het doel is kritiek te ontvangen om zicht te verbeteren. Dus dat is dan ook van toepassing op grote gasten. ;) Begrijp me niet verkeerd, dit is een topfysiek waar veel jongens en mannen nooit zullen komen, en enkel een streven blijft.

Succes met de wedstrijd! (Y)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Arms
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
49.202
Aantal reacties
156
Beoordeling