Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Alvast bedankt voor de snelle reacties !
om precies te zijn train ik nu 8 maanden. Bij mijn vorige foto staat trouwens 9 maanden maar dat was een foutje. Mijn armen meten om precies te zijn rechts 38 en links 36. Jammer genoeg veel verschil maar ik train hard om links gelijk te krijgen. Kijk uit naar maar recties. bedankt !
wat zijn de stats van meneer?
je hebt een mooie piek op je biceps en mooie ronding op je schouders maar je mist overall massa. als ik jou was zou ik een jaar of 2 lekker doorbulken
Knappe lichaamsbouw. Als ik dat tegen november kan bereiken (vakantie). Dan zal ik tevreden zijn. Ik merk ook wel dat m'n linker biceps minder snel groeit.
jongens! dat verschil in armen komt door het licht. omdat het licht van buiten breekt op de bovenkant van zn linkerbiceps valt ie weg tegen het wit van buiten.
dat hoop ik althans, anders is t wel heel bizar.
begin altijd met je zwakste (kleinste) kant, zodat de sterkste kant meegaat en niet het tempo opschroeft. goede fysiek voor 8 maanden!