MuscleMeat
G

DSC02814

• Media owner GHB
  • Datum plaatsing
Beoordeling vergete:D

Mooie verhoudingen maar ik mis massa dus nog ff lekker dooreten.

Geef is wat stats ,aantal trainingsjaren etc.

Ps: Doe volgende keer ff dat shirtje uit:D

Wat meten die armen?;)

Alvast bedankt voor de snelle reacties !
om precies te zijn train ik nu 8 maanden. Bij mijn vorige foto staat trouwens 9 maanden maar dat was een foutje. Mijn armen meten om precies te zijn rechts 38 en links 36. Jammer genoeg veel verschil :( maar ik train hard om links gelijk te krijgen. Kijk uit naar maar recties. bedankt !

wat zijn de stats van meneer?
je hebt een mooie piek op je biceps en mooie ronding op je schouders maar je mist overall massa. als ik jou was zou ik een jaar of 2 lekker doorbulken

kerel je vormen zijn netjes, je massa niet verkeerd.

Maar als je lekker massa gaat bouwen met deze vormen, wordt het zeker impressive!!

heel netjes hoor. Doe inderdaad je shirt eens uit. Lekker volle schouders en mooie biceps.

Heb je trouwens gekuurt of is dit puur natuur? Sowieso erg netjes hoor!

Met alle respect voor GHB maar "heb je trouwens gekuurd" ?? Wat is dat voor onzinvraag bij zo'n fysiek?

Tip: Als je mastrubeert kan zou je een keer van armen kunnen wisselen. Anders blijf je zo'n verschil houden :P

je hebt zeker potentieel om een mooie fysiek op te bouwen.

tip; hou je armen voortaan iets hoger, dan krijg je een betere breedte in je rug met poseren

Puur natuur ! heb wel alle respect voor mensen die gewoon kuren. Ik wil het zo lang mogelijk uitstellen....bedankt

Knappe lichaamsbouw. Als ik dat tegen november kan bereiken (vakantie). Dan zal ik tevreden zijn. Ik merk ook wel dat m'n linker biceps minder snel groeit.

man wat is er met je arm gebeurd het vershil is duidelijk te zien dat de eene dikker is dan de andere daarvoor een 6

verschil armen is echt te groot kerel.. voor de korte tijd dat je traint is dit fysiek erg goed..

degene die vraag of die kuurd moet wel echt een beast zijn als je denkt dat je hiervoor al moet kuren.grts

jongens! dat verschil in armen komt door het licht. omdat het licht van buiten breekt op de bovenkant van zn linkerbiceps valt ie weg tegen het wit van buiten.
dat hoop ik althans, anders is t wel heel bizar.
begin altijd met je zwakste (kleinste) kant, zodat de sterkste kant meegaat en niet het tempo opschroeft. goede fysiek voor 8 maanden!

verschil in bicep valt volgesn mij wel mee komt meer door licht inval en houding, goeie basis nu doorgaan

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
GHB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.476
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 0 reviews