XXL Nutrition
B

voorkant

• Media owner builderB
  • Datum plaatsing
nu een tijdje weinig gedaan, beetje zitten mokken over een knieblessure, maar de neus staat weer de goede richting op. Eten was heeeeeeeel slecht (read 2000 kcal aan slecht voer), trainen was op 'oma niveau', rust op ADHD niveau etc etc.
toch niet slecht,,,,, ziet er nog goed uit dan....
als je over een tijdje een nieuwe foto post van je dan zal ik je pas een punt geven..
ik denk eerlijk gezegd dat je er met de juist instellingen komt !!!

by the way je komt me echt bekend voor....
ken iemand op wie jij twee druppels water zou lijken,,, ik ken zijn naam niet maar hij werkt bij een papegaaien centrum ben jij vast niet he ?

je had toch laatst in je atavar een pic van je rug staan? daar had ik de indruk dat je een stuk groter was..

verder hebben we allemaal wel eens een mindere periode..het is in iedergeval goed dat je blijft gaan..

keep it up

Heb betere foto's van je gezien.

Maar soms is een stap terug nodig om 2 stappen voorwaarts te maken.
Zeker niet slecht.

een 7 voor je fysiek, een 8 voor je gave en creatieve trainingen, ofwel een 7,5 is afgerond een 8.

borst is moeilijk te beoordelen, armen lijken iets achter te lopen, vooral triceps. je bent wel al redelijk droog. wat is je bf?

borst lijkt me klein

ik heb je beginpics gezien en ik herken je niet meer :)

deze foto valt me als ik eerlijk ben heeel zwaar tegen..
als ik die foto van 19-1 kijk, lijk je net hercules ofzo:D

soms is het goed de waarheid onder de ogen te zien.

het is mijn bedoeling over een half jaar weer zo'n zieke foto te laten zien dat jullie kotsend achter jullie pctjes zitten.

thnx mannen

Op je vorige foto´s zie je er massiever uit. Je hebt nu weer de spirit om weer lekker te knallen dus dat gaat weer helemaal goedkomen. Ik ben benieuwd naar de nieuwe pics. :) In ieder geval alvast suc6 bro.

de pose is zeker knap gedaan. Je hebt een redelijke fysiek, je bent redelijk droog, je hebt een goede rug en je schouders zijn ook niet verkeerd.

Maar om deze pose echt mooi over te laten komen, heb je ook flinke arm en borst ontwikkeling nodig. En dat schiet bij jou tekort.

Maar soms is een stap terug nodig om 2 stappen voorwaarts te maken.

Die uitspraak moet ik onthouden!

Verder, je weet er veel van, je hebt weer motivatie dus commeeeeeeeeeee on!!

jij kleine blonde adones ( zie je houding, weet je wel; grieks ?? :P )

Succes met de nieuwe plannen.

train ze en freet ze !!

W
net een foto uit een boekje mooi ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
builderB
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.248