AndroidHealthClinic
S

6 weken trainen!

• Media owner solo
  • Datum plaatsing
6 weken trainen! ben echt in korte tijd geweldig vooruit gegaan. (dankzij alle info op dit forum)

grootste nadeel van eten word ik vet! (6 kilo spier/vet in 6 weken)
Ik zat op 1700 Kcal/dag en nu slechts 2200 Kcal (what to do?)
188cm 90 kilo
6 weken, geen 6 maanden. En 6 kilo in 6 weken zal voornamelijk vet zijn. Wat eet je zoal? Lijkt me dat je te vet eet. Post anders je voedings schema in de voedings sectie. Doe je er ook cardio bij?

Lijkt me inderdaad de oorzaak te zijn van verkeerde voeding, ik zit tussen de 2300 - 2500kcal per dag "cut" .

niemand komt 6 kilo aan in zes weken aan spieren het zal enkel en alleen maar vet zijn ,een gezonde sporter kweek normaal gezien op een jaar tijd tussen de 2.4 kilo spieren kwalitatieve massa dan echt spieren wat jij bereikt in zes weken is vet vocht en da ist

t zal idd voornamelijk vocht zijn wat je aan het vasthouden bent. eet je meer zout de laatste tijd?
ik vind je fysiek niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak, niet van appearance. t ziet er netjes uit, tis alleen niet mijn smaak.
keep up the good work en je komt er wel!

Fotos maken naar 6 weken...kan beter eerst 6 MAANDEN trainen voor je fotos gaat maken, dan kan je duidelijke vooruitgang zien!

6 weken, geen 6 maanden. En 6 kilo in 6 weken zal voornamelijk vet zijn. Wat eet je zoal? Lijkt me dat je te vet eet. Post anders je voedings schema in de voedings sectie. Doe je er ook cardio bij?
Ik volg een zeer strikt dieet en gebruik zeer zeer weinig vet. (10% vet/40% eiwit/ 50% koolh. meest langzame)
Wat ik wel vanmezelf weet is dat ik een zeer "efficiente" stofwisseling heb)
Denk trouwens dat er veel spiermassa is bijgekomen vooral mijn schouders waar niet zoveel vet op zit zijn er echt uitgesprongen enook doe ik bijna al mijn oefenigen met 50% meer gewicht dan in het begin.
Fotos maken naar 6 weken...kan beter eerst 6 MAANDEN trainen voor je fotos gaat maken, dan kan je duidelijke vooruitgang zien!
dit zijn de eerste 6 week van de 6 maanden ;-)

6kilo spiermassa zet je nie zomaar ff in 6 weekies aan..je kan zeker in kracht toegenomen zijn,maar da wil nie zeggen dat je meer spiermassa hebt gekweekt

Zijn onderweg ;-) Heb tot mijn spijt zowiezo van nature erg korte biceps

6kilo spiermassa zet je nie zomaar ff in 6 weekies aan..je kan zeker in kracht toegenomen zijn,maar da wil nie zeggen dat je meer spiermassa hebt gekweekt
dat zeg ik ook niet: een deel zal vet zijn maar hooguit 3 kilo (vanwege de 500kcal/dag) en dan reken ik het trainen nog niet eens mee en een deel water (gebruik creatine en het wisselt 2 kilo gedurende de dag maar ik ben van het min. uitgegaan) als je mijn gallery bekijkt zie je dat ik eerder minder spier had (en meer haar)

ja het is ook maar de vraag of dat 6 weken trainen is of 6 maanden , mensen kunnen hier veeeeeeeeeeeeeeel zeggen en beweren , hahahahahahahahahah

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
solo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.259
Aantal reacties
25
Beoordeling
0,00 0 reviews