AndroidHealthClinic
massMan

rug

• Media owner massMan
  • Datum plaatsing
9maand getraind 6 maand gestopt en nu trug 3maand bezig
proporties goed, mooi droog, mooi gevormd, goede beginmassa, volgens mij heb je aanleg, Massman! groetjes mass_builder

Nette basis. Nu voor de massa gaan in een bulk periode. En let op je posing, goed de rug spreiden bij dit soort poses :)

nja dat is een beetje men probleem !ik heb een zeer rap metabolisme! ik mag eten wat ik wil in vet bij komen gaat bijna niet maar ja ben nu nog maar 3maand bezig dusja mss binnen 7maand :p mooier result :d en kan trug 100kg bench pressen dat kon ik de vorige keer na 9 maand! ik eet iedere dag een meergranen brood van 800 gram wel niet in een keer hé :p LOL dan kippewit,kalkoenfile,zalm,soms kaas enz :p dan nog eens iedere dag 3maal een shake met 100gr mega mass gainer ! en heb ongeveer bij iedere maaltijd 40gr protienen binnen en 80gr cholidraten dat 6maal daags dus 240gr protiene per dag en 480 cholidraten maar dat ben ik pas 3 weken mee bezig voordien iets minder !! en weeg nu 68 en drie maand geleden 63 dus 5kg zuivere spiermassa want vet heb ik niet !! :p dus euu i BLIJVEN gaan zou ik zeggen !!!!

en nog eens THX voor de comments laat ze maar komen goeie slechte uit alles leer ik en krijg ik motivatie !!!

ziet er netjes uit, n 8 van mij. traps en lats mag nog wat bij, voor de rest mooie proporties. dat je dat kunt bereiken in n jaartje. klasse!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
massMan
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.972
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews