XXL Nutrition
T

----

• Media owner thaboyke
  • Datum plaatsing
T
nope geen kuur... alles naturel... tot nu toe ;)

hahaha wat denk je ik haal die andere foto er snel weer af?

dat je schouders daar niet al te mooi op uit kwamen kwam door de pose,
als je je schouders op de side latteral raise manier aanspant valt een groot stuk plat.

beetje bodybuilder ziet daar doorheen, ik vond die foto toch ook zeker een dikke 8 waard....

nu een foto van jou dicki...
ik geef een 10 om die 6 te compenseren.
Dit is toch minstens een 8 waard.

ja het is altijd makkelijk voor mensen die zwaar ontevreden zijn over hun eigen lichaam en kompleet geen vooruitgang boeken, om ander mensen af te kraken....

blijft sneu, en zegt meer over jezelf dan over de foto die je verneukt met je lage cijfer

T
ik vind de sfeer erg relax... ik doe m`n best zelf een beetje poses na te doen... heb daar nog geen begeleiding bij dus ik waardeer de opmerkingen erg..
ik ben nu 2,5 jaar bezig en was voorheen een botje.. geloof me:D hehe.. vreet me nog elke dag kwijt.. weleenswaar met wat schema`s en afwisseling.. stofwisseling lijkt wel een zwaaropgefokte 3.0 liter turbo.. niet te remmen.. dat is zwaar klote.. maar de eerste 5 jaar wil ik naturel blijven.. eerst m`n lichaam maar eens leren kennen voor ik gekke dingen ga doen

Ik zou zeggen lekker van die kuur afblijven! Je bovenkant van je borst mag zeker wel wat voller+triceps. Maar wel een dikke 8

netjes! maar het lijkt alsof je je traps omhoog duwt? weet niet of dat de bedoeling is bij deze pose...

A
Als je dit naturel weten behalen hebt heb je aanleg iets te bereiken in deze sport

T
hehehe klopt.. mijn traps zijn omhoog.. ik moest op mijn tenen staan om zo op die foto te kunnen (camera stond op een plankje) :D

Gewicht? Ik zit ook een beetje op dit niveau, heb wel een vollere borst en wijdere lats, maar kleinere schouders. Onderarmen kunnen ook nog wel wat groter.

Hoe ontwikkeld zijn je benen en je rug?

T
mijn benen zijn in ontwikkeling.. die hebk 1 jaar matig kunnen trainen vanwege een knie blessure.. kheb nu een aangepast schema met 2 maal benen per week.. en het werkt aardig.. mijn rug staat op die andere foto.. al is die van een poos geleden.. die is nu wel breder..

Ziet er massief uit, vind de combinatie schouders en armen super ...
ga zo door!

Ik ga mee met de rest: een 8. Goeie armen, schouders, traps, lats en abs zo te zien :) Borst moet nog wat aan gewerkt worden, maar natural is dit een zeer goed resultaat :) Keep up the good work!

Mooi resultaat hoor, netjes. Borst mag voller, met name je bovenborst.

Succes :thumbup:

Smalle taille, bicep-schouders komen goed uit.
Tricep-borst en onderarmen mogen groter maar dat zal wel vlug in orde zijn!
Mooie fysiek!! Blijven trainen

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
thaboyke
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.195
Aantal reacties
39
Beoordeling