Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
goed man! alleen borst heb ik precies tzelfde probleem wil niet lukken en schouders komen er ook dik bovenuit..maar het ziet er erg goed uit afgezien vd borst!, keep up the good work
natural in 2,5 jaar geloof er weinig van wat heb jij gesnoept jongen
T
thaboyke
whahaha.. ik heb niks gesnoept meen het... he waarom zou ik er over liegen.. ik neem jullie meningen erg serieus en ga zeker ff hard aan m`n borst werken..
mijn benen zijn idd niej erg indrukwekkend maar daar werk ik nu juist 2x per week aan... en dat werkt! nog een jaartje doortrappe en dan zitten ze er wel aan..
he boyke ook dit ziet er goed uit ! ga vooral zo door !
D
den_dave
kan eerlijk gezegd ook moeilijk geloven da je zoals je zegt heel mager was,en dit na 2.5 jaar naturel hebt bereikt.
maar in iedre geval gekuurd of niet eerlijk of niet,mooi resultaat.
en zoals meerdere malen verteld,vind dat de borst ook wat achterstand heeft op de rest.
grtz.
T
thaboyke
jongens... ik heb dit bereikt binnen 2,5 jaar ZONDER kuur... waarom kunnen mensen dat nooit geloven..?? gewoon keihard werken.. goed schema.. goede voeding.. goede begeleiding.. THAT`S IT... die kuur heb je echt niet nodig hoor.. het is een hulpmiddel wat je na zoveel jaar kunt aanspreken, maar zeker niet de oplossing!!... de oplossing zit hem in jou zelf.. motivatie en wilskracht..