MuscleMeat
T

----

• Media owner thaboyke
  • Datum plaatsing
Heel netjes kerel,zoals eerder gezegd je heb veel aanleg om wat te bereiken.
Werk idd aan je borst voor de rest ziet het er keurig uit.

Post je voedingsschema eens in de sectie ben wel benieuwd.

goed man! alleen borst heb ik precies tzelfde probleem :( wil niet lukken en schouders komen er ook dik bovenuit..maar het ziet er erg goed uit afgezien vd borst!, keep up the good work

Goed opweg zeker voor 2,5 jaar. Zoals eerder gezegd hierboven je borst is prioriteit num. 1

waarom noemt niemand z'n schouders? die zijn juist erg goed! wat zijn je stats

Ziet er erg goed uit!

Zag gister bij je foto staan 73kilo 1,87 klopt dat? Zo ja denk ik dat je benen aardig tegen zullen vallen.

T
whahaha.. ik heb niks gesnoept ;) meen het... he waarom zou ik er over liegen.. ik neem jullie meningen erg serieus en ga zeker ff hard aan m`n borst werken..
mijn benen zijn idd niej erg indrukwekkend maar daar werk ik nu juist 2x per week aan... en dat werkt! nog een jaartje doortrappe en dan zitten ze er wel aan..

D
kan eerlijk gezegd ook moeilijk geloven da je zoals je zegt heel mager was,en dit na 2.5 jaar naturel hebt bereikt.
maar in iedre geval gekuurd of niet eerlijk of niet,mooi resultaat.
en zoals meerdere malen verteld,vind dat de borst ook wat achterstand heeft op de rest.

grtz.

T
jongens... ik heb dit bereikt binnen 2,5 jaar ZONDER kuur... waarom kunnen mensen dat nooit geloven..?? gewoon keihard werken.. goed schema.. goede voeding.. goede begeleiding.. THAT`S IT... die kuur heb je echt niet nodig hoor.. het is een hulpmiddel wat je na zoveel jaar kunt aanspreken, maar zeker niet de oplossing!!... de oplossing zit hem in jou zelf.. motivatie en wilskracht..

netjes hoor!
wink.gif

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
thaboyke
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.195
Aantal reacties
39