Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2 Maandjes verder,misschien niet wat je zou verwacht hebben maar zoals men zegt "al doende leert men" moet ik op verschillende vlakjes nog het één en ander bijschaven (training,voeding,...)
Hoikes,even int nederlands graag,gegained? Gewicht bijgekomen? Eigenlijk niet veel,maar ben wel vet kwijt en waarscheinlijk in de plaats spiermassa gekregen.
Ik doe een 15min cardio,lopen,misschien niet zo veel maar ik loop al gans de dag op men werk rond dus dat scheelt ook he.
Ik zou graag meer spiermassa kweken maar kan me iemand in een kleine uitleg zeggen wat het beste is?
3/12 en dan proberen zwaarder te gaan of meer herhalingen met hetzelfde gewicht proberen?
Nog wat,hoeft een goede voeding echt een groot deel van het budget te vergen of zijn er ook goedkopere manieren om alsnog een goede voeding te kunnen hebben?
Ik denk maar aan goede maaltijden die niet al te veel van samenstelling kosten maar toch goed zijn.
Geen rijst alleszien want daar kan men maag totaal niet tegen,vraag me niet hoe het komt.
Dreamske:
Ik doe een 15min cardio,lopen,misschien niet zo veel maar ik loop al gans de dag op men werk rond dus dat scheelt ook he.
Je lichaam gaat pas naar 10/15 min over op vet verbranding als je aan cardio doet...dus voor de vetverbranding hoef je het niet de toen.(voor het gevoel kan het wel goed zijn )
Of je moet wat langer cardio doen....of schrap hem liever helemaal