AndroidHealthClinic
franky18

voorkant, na 1,5 jaar trainen...

• Media owner franky18
  • Datum plaatsing
niet gecut van deze zomer... doe dat volgend jaar wel, probeer nu eerst zoveel mogelijk kracht en massa te pakken!
Is dit anderhalve maand of echt anderhalf jaar... ?

Ik zie wel wat vormpjes maar je had er veel meer uit kunnen halen.

bp: 80
squat: 160
db rows: 44
deadlift: 70

1.86
75 kg

dat was het wel... maar ik pak vrij moeilijk massa met mijn bouw dus daarom dat het meer had kunnen zijn.

welk sport doe je eigenlijk?

heb je wel een goed voedingschema want dit is echt heel zwak voor anderhalf jaar

jaaa eerlijk, heb veel gevoetbalt vroeger. dus heb vrij sterke benen.
graag beetje opbouwende kritiek :)

bp: 80
squat: 160
db rows: 44
deadlift: 70

squat lijkt me idd sterk (smith maybe)
deadlift is wel heel weinig, als je al heel sterk in je benen bent moet je daar toch zeker wel wat meer uit kunnen halen, ook in vergelijking met je rows.
betekent dat je rug ook weer niet zo slap is.
deadlift is nog minder als je bodyweight,

ps zo belabberd lijkt me jouw bouw niet.
zelf ben ik ecto en heb in 1.5 jaar 20 kilo kunnen pakken.

wss doe je quarter squats ofzo, als je 160 zou (parallel)squatten zou je sowieso veel meer kunnen deadliften.

Echt bullshit dat je met die bouw geen massa kan pakken... waarschijnlijk ben jij er zo 1 die alleen maar staat te lullen in de sportschool en de grootste praatjes heeft... of ga je het tegendeel bewijzen ? ;)

deadliften doe ik pas sinds kort. vraag me ook niet waarom, dus die moeten ook aardig gaan opschieten.

squat is bijna parallel... moet alleen met deadliften eerst werken aan techniek en dan ga ik voor het gewicht.

@ shutterspeed: ik zit nu op de 15 kg die ik heb gepakt sinds ik begonnen ben. en squat doe ik niet in smith, nooit gedaan ook eigenlijk.

@ stephan: en of :cool: moet voeding optimaliseren, en nog 5x zo hard trainen :D het gaat alleen allemaal net dat tikkie langzamer met massa pakken. wat raad je anders aan om veel massa te pakken met mijn bouw?

Bedoel je 18 maanden bodybuilding/powertraining/powerbuilding, of wat nou?

Resultaat na 1.5 jaar valt idd tegen, maar foto is van veel te dicht bij genomen wat ook niet echt helpt. Denk wel dat je iets verkeerd doet, want normaal gesproken moet je er veel meer uit kunnen halen na anderhalf jaar.

K
franky wou volgensmij vooral opbouwende kritiek. Meer eten, serieuzer trainen wat je zelf al aangeeft. Elke lichaamsbouw kan massa pakken dus dat lijkt me niet de oorzaak. Nog wel veel aan te doen en lekker doorgaan!:)

ik wil je wel helpen met je training en voeding als je daar behoefte aan hebt..
er is een hoop wat nog anders kan en er is nog een hele hoop massa om te pakken.. probeer je voeding sowieso op orde te krijgen en dan zul je al veel verschil gaan merken.. neem even de moeite om een voedingschema in elkaar te zetten :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
franky18
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.169
Aantal reacties
32
Beoordeling
0,00 0 reviews